//
کدخبر: ۴۳۱۵۷ //

رمز موفقیت پرسپولیس؛ قراردادهای پایین و پاداش های مناسب!

رمز موفقیت پرسپولیس؛ قراردادهای پایین و پاداش های مناسب!
به گزارش فرتاک نیوز،

 قراردادهای فصل گذشته پرسپولیسی‌ها برخلاف استقلالی‌ها حتی به یک میلیارد تومان هم نمی‌رسید اما این باشگاه توانست در رقابت برای جذب بازیکن در نقل‌وانتقالات بازیکنانی مثل وحید امیری و علیرضا بیرانوند را به خدمت بگیرد.

 

پاداش‌های مختلف برای بازی‌ها که در قراردادهای بازیکنان تیم گنجانده می‌شد راز پایین ماندن مبلغ قرارداد بازیکنان پرسپولیس بود. پاداش‌هایی که به مدیران پرسپولیس امکان می‌داد هم قراردادهایشان را پایین‌تر نگه دارند و هم کارایی بازیکنان تیم را بالا ببرند. پرسپولیس در لیگ اما بهترین نتایج ممکن را گرفت.

 

آن‌ها قهرمان شدند و به دور سوم لیگ قهرمانان هم صعود کردند. با نتایج خوب فصل وعملکرد خوب اغلب بازیکنان، بندهای مربوط به پاداش در قراردادهای بازیکنان باید اجرایی می‌شد. بندهایی که برای بیشتر بازیکنان پرسپولیس به 40درصد کل قراردادها هم می‌رسد. بازیکنان پرسپولیس در واقع در روزهای گذشته تقریبا مبلغ اصلی قرارداد خود را از پرسپولیس گرفته‌اند اما آن‌ها که پیش از شروع فصل حاضر شده‌اند به این امید همین پاداش‌ها با مبالغ کمتری قرارداد ببندند حالا پاداش‌های خود را هم از باشگاه طلب می‌کنند. پاداش‌هایی که برای بازیکنان شاخص باشگاه نزدیک به 400 میلیون تومان است.

 

مدیران پرسپولیس با قرار دادن پاداش در قراردادهای بازیکنان پرسپولیس توانسته‌اند مبلغ اصلی قرارداد آن‌ها را کاهش دهند اما تاکنون نخواسته‌اند یا نتوانسته‌اند این پاداش‌ها را به بازیکنان پرداخت کنند. در واقع اختلاف فعلی بازیکنان پرسپولیس با باشگاه بر سر پاداش‌های قرارداد است و نه مبلغ اصلی قرارداد که تقریبا به تمامی به بازیکنان پرداخت شده است. پرسپولیس اما با همین بندهای پاداش هم به نسبت استقلال تیم ارزان‌تری بسته بود. از آن‌جا که دو باشگاه حامی مالی یکسانی هم دارند، می‌توان وضعیت آن‌ها را با هم مقایسه کرد، هرچند که براساس ادعای همان حامی مالی، درآمد پرسپولیس از استقلال بیشتر هم بود. با وجود تیم گران‌تر، استقلال سال گذشته مشکلات مالی کمتری را تجربه کرد و بازیکنان فصل گذشته این تیم هم تاکنون اعتراضی نداشته‌اند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۵۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان