//
کدخبر: ۴۳۱۴۸ //

مربی کروات الگویی برای مربیان داخلی؛رفتار حرفه‌ای برانکو در تعامل با خبرنگاران

برانکو زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بود همیشه تعامل بسیار خوبی با خبرنگاران داشت.

مربی کروات الگویی برای مربیان داخلی؛رفتار حرفه‌ای برانکو در تعامل با خبرنگاران
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم فوتبال پرسپولیس در نخستین دیدار خود در رقابت‌های لیگ برتر به مصاف فولاد می‌رود.سرخپوشان در نقل و انتقالات تابستانی توانستند بازیکنان خوبی را جذب کنند. برانکو در پرسپولیس توانست به نایب قهرمانی لیگ پانزدهم و قهرمانی لیگ شانزدهم برسد. همچنین سرخپوشان با هدایت مربی کروات خود به مرحله یک چهارم نهایی لیگ برتر رسیدند.

برانکو زمانی که سرمربی تیم ملی ایران بود همیشه تعامل بسیار خوبی با خبرنگاران داشت و فارغ از هرگونه حاشیه توانست تیم ملی کشورمان را در جام جهانی 2006 همراهی کند.بازگشت مجدد برانکو به کشورمان به عنوان سرمربی پرسپولیس نشان داد این مربی در فوتبال پرحاشیه ایران توانست تعامل خوبی با خبرنگاران داشته باشد. این مربی خوش اخلاق کروات امروز پیش از آغاز نخستین کنفرانس از رقابت‌های لیگ هفدهم با شوخی‌های جالب خود با خبرنگاران نشان داد که یاران واقعی خود را در مستطیل سبز به خوبی می‌شناسد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس امروز در مقابل سوال‌های حاشیه‌ای خبرنگاران به خوبی گذر کرد و توانست فضای خوب و حرفه‌ای در نشست خبری ایجاد کند. این نکته مهمی است که مربیان ایرانی باید به آن توجه کنند.باتوجه به اینکه هفته نخست لیگ برتر را آغاز می‌کنیم و نشست‌های خبری پیش و بعد از بازی برگزار می‌شود چه خوب است مربیان لیگ برتری به دور از برد و باخت‌های تیم با دید فنی به سوالات خبرنگاران پاسخ دهند.

 

 

منبع: برنا
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان