//
کدخبر: ۴۳۱۴۷ //

معنای پست کی‌روش درمورد سردار چه بود؟

نام سردار آزمون با انتقال‌های انجام نشده و پیشنهادهای مطرح نشده گره خورده. پیشنهادهایی که فقط در خبرها می‌آیند و بعد از مدتی فراموش می‌شوند.

معنای پست کی‌روش درمورد سردار چه بود؟
به گزارش فرتاک نیوز،

این بار اما پیشنهاد لاتزیو به مهاجم ملی‌پوش روبین کازان روسیه جدی‌تر از همیشه است. آن‌قدری جدی که حتی کارلوس کی‌روش، سرمربی تیم ملی هم به آن واکنش نشان داده و گفته است لاتزیو به جذب آزمون اصرار دارد و سردار در راه سری‌A  است.

پیشتر پدر سردار‏، خلیل آزمون در گفت‌وگویی اگرچه تاکید کرده بود که سردار در روبین کازان می‌ماند که در سال قبل از جام جهانی در روسیه باشد اما گفته بود برای تصمیم‌گیری درباره آینده سردار «دو مربی بزرگ» مشورت می‌دهند و او را زیر نظر دارند. حالا یکی از آن دو مربی که خلیل آزمون از آن‌ها صحبت کرده است از انتقال سردار به لاتزیو خبر داده که به این معنا است که این انتقال را باید تا حد زیادی نهایی دانست.

احتمال دیگری که می‌شود برای انتشار این پست پیش از نهایی شدن انتقال سردار به لاتزیو در نظر گرفت اختلاف نظر کی‌روش با مربی دیگری است که آزمون و پدرش از او مشورت می‌گیرند. قربان بردیف، مربی دیگری که با خلیل آزمون رابطه دوستانه‌ای دارد امسال سردار را به روبین کازان آورد و احتمال دارد که با انتقال سردار به لاتزیو موافق نباشد. بردیف در همه تیم‌های تحت نظر خود سردار آزمون را به خدمت گرفته و احتمال دارد که بخواهد او را یک فصل دیگر هم داشته باشد. در این صورت پست کارلوس کی‌روش می‌تواند یک اظهارنظر علنی برای اعلام موضع او درباه انتقال سردار باشد. انگار که بخواهد سردار را برخلاف میل مربی‌اش به سمت ایتالیا هل بدهد.

2001265

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان