//
کدخبر: ۴۳۱۱۲ //

آخرین اخبار انتقال هیجان انگیز از ایتالیا/آزمون و تجربه اروپایی

اسکای اسپورتس ایتالیا مدعی شد که ایگلی تاره، ستاره سابق لاتزیو که در حال حاضر مدیر ورزشی باشگاه است، مامور ویژه خرید آزمون شده است.

 آخرین اخبار انتقال هیجان انگیز از ایتالیا/آزمون و تجربه اروپایی
به گزارش فرتاک نیوز،

چند روزی است که اخبار علاقه لاتزیو به جذب سردار آزمون در رسانه ها منتشر شده است ولی رسانه های ایتالیا معتقدند که لاتزیو حدود 1 ماه است که شرایط آزمون را زیر نظر دارد و به تازگی مذاکرات را آغاز کرده است.  ایگلی تاره، ستاره سابق لاتزیو که از سال 2009، مدیریت ورزشی باشگاه را قبول کرده، مامور ویژه  باشگاه لاتزیو برای مذاکره با روبین کازان انتخاب شده است.

طبق آخرین گزارش اسکای اسپورتس ایتالیا، با وجود پستی که فدراسیون ایران در اینستاگرام منتشر کرده، هنوز توافق نهایی بین دو طرف صورت نگرفته است. لاتزیو سعی دارد با رقمی پایین تر و وارد کردن بندهای پاداش این انتقال را نهایی کند و روبین کازان در تلاش است تمام رقم انتقال را یکجا دریافت کند.

در گزارش اسکای آمده:" ایگلی تاره، مدیر ورزشی لاتزیو، مذاکراتش را با روبین کازان برای جذب مهاجم ایرانی ادامه می‌دهد. اختلاف بین دو طرف چند میلیون است ولی لاتزیویی ها به مذاکرات خوش بین هستند. فدراسیون فوتبال ایران نیز در شبکه های اجتماعی از توافق دو طرف خبر داده است."

کالچومرکاتو نیز  در گزارشی به این موضوع پرداخته است. در گزارش این وبسایت نیز آمده:  "ایگلی تاره، حدود یک ماه پیش سردار آزمون را به عنوان هدف نقل و انتقالاتی باشگاهش انتخاب کرد. لاتزیو تصمیم گرفت که مهاجم ایرانی را که با روبین کازان قرارداد دارد به خدمت بگیرد. با این حال هنوز برای صحبت کردن از انتقال او کمی زود است زیرا اختلافاتی بین آنها وجود دارد.

در حقیقت لاتزیو 15 میلیون یورو به علاوه پاداش برای آزمون پیشنهاد کرده و این در حالی است که روبین کازان 20 میلیون یورو می‌خواهد. انتظار می‌رود که در نهایت این انتقال با 18 میلیون یورو نهایی شود. با این حال فدراسیون فوتبال ایران در شبکه اجتماعی اش از توافق بین دو طرف خبر داده است، هرچند که توافق نهایی هنوز صورت نگرفته است و تاره به این انتقال خوشبین است.

آزمون 22 ساله و تجربه اروپایی

مهاجم ایرانی که در پست مهاجم نوک توپ می‌زند، 41 بازی برای روستوف در فصل گذشته انجام داد و 12 گل به ثمر رساند، آماری نسبتا خوب برای بازیکنی متولد 1995. با این حال تجربه اروپایی بالای اوست که باعث شده مورد توجه باشگاه های بزرگ قرار بگیرد. او 6 بازی در چمپیونزلیگ انجام داد و نمایش های خوبی نیز در این 6 بازی داشت. این تجربه برای لاتزیو که قصد شرکت در لیگ اروپا را دارد، بسیار حیاتی خواهد بود."

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۱۱۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان