//
کدخبر: ۴۳۰۹۹ //

دروازبان اسبق آبی پوشان:به پرسپولیس نرفتم، اما بدترین رفتارها در استقلال با من شد

دروازه‌بان سابق استقلال گفت: در حالی که در تیم خودم یعنی استقلال بدترین رفتارها را با من می‌کردند، از پرسپولیس پیشنهاد داشتم،‌اما پاسخ منفی به آنها دادم.

دروازبان اسبق آبی پوشان:به پرسپولیس نرفتم، اما بدترین رفتارها در استقلال با من شد
به گزارش فرتاک نیوز،

 وحید طالب‌لو در خصوص آخرین شرایط خود در فصل جدید نقل و انتقالات به برنامه تهران ورزشی رادیو تهران،‌ گفت:‌ به دلیل مسائل خانوادگی نمی‌توانم در نیم‌فصل اول فوتبال ایران حاضر باشم چون باید به مسافرت بروم و به همین علت در نیم‌فصل اول حاضر نخواهم شد.

وی افزود: در این مدت پیشنهاداتی داشتم که دوستانم در جریان هستند ولی اولویت اول و آخر من خانواده است و فکر می‌کنم اگر قرار باشد خیلی از مسائل کانون خانواده را تحت تاثیر قرار دهد، ارزش ندارد.

طالب‌لو در پاسخ به این سؤال که در نیم‌فصل دوم به کدام تیم خواهد رفت،‌ گفت:‌هنوز خیلی زود است در مورد این مسائل صحبت کنم اما من تمریناتم را با مربی بدنسازم انجام می‌دهم مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی رخ دهد.

وی در پاسخ به این سؤال که ظاهرا خیلی دل‌چرکین است،‌گفت:‌اتفاقا از کسی ناراحت نیستم و یاد گرفته‌ام از کسی توقع نداشته باشم اما ناراحت می‌شوم وقتی می‌بینم دوستانم و کسانی که سالم کار می‌کنند همیشه مشکل دارند و در کارشان مشکلاتی به وجود می‌آید.

طالب‌لو در خصوص شکایت کاوه رضایی و آندو تیموریان به AFC و اینکه آیا وی طلبی از استقلال دارد یا خیر، گفت:‌ از استقلال از نظر مالی طلب دارم ولی از لحاظ اخلاقی و فوتبالی نه چون هر چه دارم از استقلال و هوادارانش است. من حاضرم حسابدار باشگاه استقلال ۱۰-۱۲ سالی که در این باشگاه بودم رزومه مالی‌ام را دربیاورد و ببیند در پست دروازه‌بانی چقدر از نظر مالی بازدهی و سوددهی داشتم.

وی افزود: اتفاقا ۲-۳ روز پیش خدمت آقای غریب بودم چون او یکی دو بار قرارداد در زمان مدیریتش امضا کرده بود و او شاهد است که چه پیشنهاداتی داشتم ولی متاسفانه چون هیچ وقت مسائل مالی اولویتم نبود از این بابت ضرر کردم.

به گزارش فارس،‌طالب‌لو تاکید کرد: با افتخاری هم جلسه داشتم که البته او خیلی حرف‌های امیدوارکننده‌ای نزد. از سال ۸۹ از استقلال ۳۰۰ میلیون طلب دارم که اگر ارزش پول را در نظر بگیرید الان دیگر آن رقم ارزشی ندارد. در دور دوم هم با وجود آنکه رقم قراردادم خیلی پایین بود فقط ۳۰ میلیون دریافتی داشتم.

دروازه‌بان سابق استقلال در خصوص اینکه آیا کار رضایی و تیموریان درست بوده یا خیر، گفت: اگر موضوع در داخل حل شود خیلی بهتر است ولی وقتی در داخل برای بازیکن و حتی رای کمیته انضباطی احترام قائل نمی‌شوند، مقصر خودمان هستیم. باید یک جایی مقابل این رفتارها ایستاد. من وقتی نزد افتخاری رفتم او گفت سال گذشته ۵ میلیارد بدهی خارجی‌ها را دادیم ولی من به او پاسخ دادم شما ۵ میلیارد بدهی بازیکنان را دادید اما آنها به اندازه ۵ میلیون هم برای استقلال بازی نکردند. حداقل ۳ جام برای این تیم آوردم ولی می‌بینم که این رفتارها با من می‌شود. معلوم است وقتی بازیکنان جوان می‌توانند پولشان را بگیرند ما را الگو قرار می‌دهند. من به چشم خودم دیدم یکسری بازیکنان چگونه پول می‌گرفتند ولی یکسری دیگر از حق زن و بچه‌شان زده می‌شد.

وی تاکید کرد: من از سال ۸۹ تا حالا صبر کرده‌ام و ۷-۸سالی است که طلب دارم. به آقای افتخاری هم گفتم چطور برای قرارداد بازیکنان جدید پول هست ولی برای بازیکنانی که حالا برای این تیم بازی نمی‌کنند، پول وجود ندارد. امید روانخواه زانو وفوتبالش را برای استقلال از دست داد اما حتی حق وی را به او ندادند. تا یک اتفاقی می‌افتد بازیکن را مقابل هوادار قرار می‌دهند اما من از طرفداران تیم استقلال خواهش می‌کنم که احساسی برخورد نکنند و از این اقدامات بازیکنان ناراحت نشوند. شاید فدراسیون و شخص مهدی تاج از حرف من ناراحت شوند ولی ایراد از خود فدراسیون است.

طالب‌لو ادامه داد: اگر فدراسیون فوتبال تراز مالی خیلی از باشگاه‌ها را که زیان‌ده هستند، قبول نکند خیلی از این مسائل اتفاق نمی‌افتد. ما نه در فیفا و نه در AFC دیگر دچار مشکل نمی‌شویم ولی باید فدراسیون با این موضوعات سخت‌گیری کند.

وی در خصوص ارزیابی‌اش از استقلال این فصل گفت: کار در استقلال و پرسپولیس سخت است و همه تیم‌ها مقابل این دو تیم انگیزه دارند. با توجه به انگیزه و یارگیری زیادی که روی دوش دوتیم است، توقع من و هواداران استقلال این است که انشاالله امسال این تیم خوب نتیجه بگیرد.

دروازه‌بان سابق استقلال در پاسخ به این سؤال که در غیابش در نیم فصل مشتری‌های وی کم نمی‌‌شود،‌گفت: من فوتبال را عاشقانه دوست دارم ولی اولویت خانواده‌ام هست. من با توجه به مسائل خانوادگی چنین تصمیمی گرفتم که اتفاقا تصمیم سختی بود ولی امیدوارم شرایط مهیا شود که در نیم‌فصل زودتر برگردم.البته قطعا تا پایان نیم‌فصل نیستم مگر اینکه اتفاق عجیب و غریبی رخ دهد.

وی در پایان صحبت‌هایش گفت : من در بدترین شرایط‌ها و در حالی که تیم خودم استقلال بدترین رفتارها را با من می‌کرد از پرسپولیس پیشنهاد داشتم و این را می‌توانید از مربیان این تیم بپرسید و مستندات آن هم موجود است ولی از آنجا که به هواداران دو تیم احترام می‌گذارم ودوست نداشتم وصله‌ای ناجور برای تیم رقیب باشم که البته خیلی‌ها هم موافق این موضوع،‌نبودند اما با بدترین رفتارها از باشگاه استقلال مواجه شدم. به خاطر این است که می‌گویم جوانانی که ما را می‌بینند سعی می‌کنند طوری با باشگاه رفتار کنند که بلایی سر ما آمده سر آنها نیاید.

 

منبع: برنامه نود
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان