//
کدخبر: ۴۳۰۹۶ //

سرمربی اسبق آبی و قرمز پوشان :حرف بزنیم پدر ما را در می‌آورند!

سرمربی ذوب‌آهن گفت: مربی خارجی اگر 100 هزار دلار قرارداد ببندد دیرکردش را هم می‌گیرد ولی اینجا اگر حرف بزنیم پدر ما را در می‌آورند و ما را روبروی مردم قرار می‌دهند. یک دکانی باز شده و با آن بازی می‌کنند، من از حسن روحانی خواهش می‌کنم تا تکلیف فوتبال را روشن کند.

سرمربی اسبق آبی و قرمز پوشان :حرف بزنیم پدر ما را در می‌آورند!
به گزارش فرتاک نیوز،

امیر قلعه‌نویی سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن در خصوص ارزیابی‌اش از لیگ هفدهم اظهاردارد: شاخصه‌های لیگ به چند دسته تقسیم می‌شود که یکی از آنها بحث زیرساخت‌ها است. اگر ما بتوانیم استادیوم‌هایی مانند آزادی و نقش جهان بسازیم قطعاً در فوتبال ما تأثیرگذار است ضمن آنکه امسال سال جام جهانی است و امیدوارم برنامه‌ریزی به شکلی باشد که به تیم ملی و باشگاه‌ها ضربه وارد نشود.

وی افزود: اگر می‌خواهیم پیشرفت کنیم باید بپذیریم که ایرانی جماعت واقعاً برتر است چون ما هوش، فیزیک و نیروی انسانی را داریم اما زیرساخت‌ها دچار مشکل است. امیدوارم هرچه جلوتر می‌رویم کار بهتر شود و هر دوره ریاست جمهوری برنامه‌ها بهتر باشد اما متاسفانه ما فقط حرف می‌زنیم. شاید نباید این صحبت‌ها را انجام می‌دادم اما ما داریم سر دین را می‌بُریم. هفته کرامت است و کلی برایش تبلیغ می‌کنیم اما در رفتارها عملاً دروغ‌‌هایی گفته می‌شود که نباید اتفاق بیفتد. شما ببینید ما نسبت به گذشته چقدر پسرفت داشتیم و فوتبال ما از سال 54 به این‌طرف چقدر افت کرد.در سینمای ما امثال اصغر فرهادی و شهاب حسینی کارهای بزرگی انجام می‌دهند چون ایران و ایرانی جزء برترین‌ها در دنیا هستند.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص مطالباتی که از باشگاه‌های استقلال و تراکتورسازی دارد، گفت: خدا شاهد است حرفی که می‌زنم کلی است و فقط مربوط به خودم نیست. به نظر من قبلاً مرتب از قانون کاپیتولاسیون ایراد می‌گرفتند و می‌گفتند این قانون قانون برده‌داری است اما بعد از انقلاب در فوتبال ما این قانون اجرا می‌شود.  شما خودتان می‌دانید اگر یک مربی خارجی شکایت کند شده از چهارراه استانبول برای او دلار تهیه می‌کنند ولی به مربی ایرانی که می‌رسد قانونی وجود ندارد، این اسمش چیست؟ می‌خواهم با مردم رُک صحبت کنم و به آنها چیزهایی را بگویم. من با استقلال یک میلیارد و 600 میلیون قرارداد بستم که آقایان به من گفتند قرارداد تو را در سازمان لیگ یک میلیارد و 200 میلیون ثبت می‌کنیم چون نمی‌خواهم دروغ بگویم این حرف‌ها را می‌زنم. همان ابتدا 400 میلیون به من دادند و 200 میلیون هم در طول سال به من پرداخت کردند. یک میلیارد این پول باقی مانده و کلی مالیات برایش پرداخت کردم اما بقیه پول من مانده است. قدیمی‌ها می‌گفتند سرمان بروند حرفمان نمی‌رود ولی حالا متاسفانه تا حرفی می‌زنیم ما را روبروی مردم قرار می‌دهند.

قلعه‌نویی ادامه داد: سال اولی که با آقای عباسی در تراکتورسازی قرارداد بستم 600 میلیون با تراکتورسازی قراردادم بود که از مبلغ 400 میلیون دادند و قرار شد اگر تیم به مرحله بعد صعود کرد 50 میلیون تومان اضافه شود. در سال دوم یک قرارداد دیگر بستند که 65 درصد آن را به من دادند و بقیه‌اش مانده و پول من را نمی‌دهند. جالب است یک 10 میلیون تومان برای خروج از استان من به هیأت فوتبال پرداخت نکرده‌اند و باشگاه ذوب‌آهن از اصفهان این کار را انجام داد. آیا جواب من که برای اولین بار تراکتور را به آسیا بردم و این تیم را به مرحله بعد هدایت کردم این است؟ اگر امضا می‌دهیم باید پای امضایمان بایستیم. نمی‌دانم حرفم را به رئیس جمهور بگویم یا به وزیر ورزش.

سرمربی ذوب‌آهن ادامه داد: مربی خارجی اگر 100 هزار دلار قرارداد ببندد دیرکردش را هم می‌گیرد ولی اینجا اگر حرف بزنیم پدر ما را در می‌آورند و ما را روبروی مردم قرار می‌دهند. یک دکانی باز شده و با آن بازی می‌کنند. من از حسن روحانی خواهش می‌کنم تا تکلیف فوتبال را روشن کند تا زمانی که فوتبال ما الگویش ژاپن و کره نباشد و بودجه مشخص برایش تعیین نشود، کار همین است. اتفاقاً به مدیران هم نمی شود خرده گرفت. مدیر می‌گوید من انتخاب شدم و با فک و فامیل‌هایم می‌آیم 2 سال اینجا باشم و بروم. شما فکر می‌کنید چرا ذوب‌آهن و سپاهان دچار مشکل نمی‌شوند؟ چون بودجه مشخص دارند و مجمع و هیأت مدیره‌شان مشخص است. آقای روحانی خواهشاً تکلیف فوتبال را مشخص کنید.

سرمربی سابق تیم ملی و استقلال گفت: یک مدیر می‌آید و هزینه می‌کند اما مدیر بعدی می‌گوید کارگرانم نان ندارند بخورند اصلاً نمی‌خواهم تیمداری کنم. الان پاس همدان، تهرانجوان و بانک ملی کجا هستند؟ تا زمانی که شخص رئیس جمهور ورود نکند همین داستان‌ها وجود دارد.

قلعه‌نویی در خصوص آخرین شرایط ذوب‌آهن نیز گفت: همه چیز همانطور که ما می‌خواستیم پیش رفت. ما یک مهاجم هدف می‌خواهیم و دیدید که 3 بازیکن هم به تیم ملی امید دادیم و بازیکنمان مصدوم هم شد اما هیچ گله و شکایتی نداریم. امیدواریم قانون برای همه باشد و همه را به یک چشم ببینیم، انشاالله هفته بعد یک مهاجم هدف خارجی به جمع ما اضافه می‌شود که امسال تیم خوبی داشته باشیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درخصوص استادیوم نقش جهان و اینکه باشگاه ذوب‌آهن خواسته بازی‌های این تیم در نقش جهان برگزار شود، گفت: من در فولادشهر 2 سال سابقه کار دارم و انصافاً اینجا چند کشته دادیم. افرادی که به ورزشگاه می‌آیند از قشر مرفه جامعه نیستند و به 2 دلیل من خواستم بازی‌ها در نقش جهان برگزار شود. اول اینکه رفت و آمد برای تماشاگران راحت‌تر باشد، دوم اینکه از استادیوم نقش جهان بهترین استفاده را ببریم. جا دارد از استاندار محترم و آقایان صادقی و اسلامیان بخواهند که هماهنگی‌های لازم را صورت بدهند که این مهم به زودی انجام شود چون خواسته هواداران ذوب‌آهن همین است. شما ببینید چه کار قشنگی توسط دو باشگاه صورت گرفت که آنها یک بازی دوستانه را انجام دادند و عوایدش را به بیماران سرطانی اختصاص دادند. وقتی دو باشگاه با هم تعامل دارند چه بهتر که این کار انجام شود.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۹۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان