//
کدخبر: ۴۳۰۷۶ //

تلاس دروازه بان سابق استقلال برای حضور در تیم ملی

امسال از همه سال‌ها بیشتر تمرین می‌کنم. چرا که امسال سال جام جهانی است و می‌خواهم آنقدر خوب باشم که به تیم ملی دعوت شوم.

تلاس دروازه بان سابق استقلال برای حضور در تیم ملی
به گزارش فرتاک نیوز،

 محسن فروزان در مورد شرایط پارس جنوبی جم اظهار داشت: تیم گسترش فولاد برای من بسیار قابل احترام است. دو سال در این تیم بازی کردم و مدیران این تیم دوستان خوب من هستند. برای همه آنها احترام قائل هستم. با این حال امیدوارم پارس جنوبی جم برنده این بازی باشد.

وی ادامه داد: سه امتیاز این بازی برا‌ی هر دو تیم اهمیت زیادی دارد چرا که شروع مسابقات لیگ است و از این بابت کسب اولین سه امتیاز بسیار مهم است. اما بازی جز این نه برای من و نه برای اعضای دو تیم حساسیت خاص دیگری ندارد.

دروازه بان پارس جنوبی جم در مورد آمادگی تیم پارس جنوبی جم برای شروع مسابقات لیگ برتر گفت: تیم خوبی داریم و از هر نظر آماده‌ایم. تمرینات و اردوی خوبی را پشت سر گذاشتیم و با توجه به بازیکنانی که از قبل در این تیم بودند و نفراتی که تازه به این تیم ملحق شدند ترکیب خوبی ساختیم. هدف ما این است که با همین نفرات و مربیان تک رقمی شویم.

وی با اشاره به میزان آمادگی خود و فصل بدی که پشت سرگذاشته بود افزود: من هر ساله سعی کردم بهترین بازی‌هایم را انجام دهم. همواره کلین شیت‌هایی هم داشتم. اما وظیفه من فقط گل نخوردن است و نمی‌توانم بیش از این کاری انجام دهم. با این حال فصل قبل را فراموش کرده و به فصل پیش رو فکر می‌کنم می‌خواهم بسیار مثمر ثمر باشم.

فروزان ادامه داد: امسال از همه سال‌ها بیشتر تمرین می‌کنم. چرا که امسال سال جام جهانی است و می‌خواهم آنقدر خوب باشم که به تیم ملی دعوت شوم.

این دروازه‌بان در مورد حضور در تیمی پرطرفدار گفت: این اولین باری نیست که من در تیمی پرطرفدار بازی می‌کنم. از این رو می‌دانم که تیم‌های پرطرفدار علاوه بر حمایت بی دریغی که از هوادارانشان می‌بینند، گاهی هم متضرر می‌شوند. ولی با تعریف‌هایی که از هواداران جمی شنیدم فکر می‌کنم آنها تیمشان را خیلی دوست دارند و می‌دانند از تیمی که تازه به لیگ برتر آمده است چه توقعی باید داشته باشند. با این حال از این بابت خوشحالم چرا که تیمی که طرفدار دارد شور و هیجان بیشتری هم دارد و این نقطه مثبت تیم ما است.

 

منبع: افکار نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۷۶ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان