//
کدخبر: ۴۳۰۷۴ //
پیشکسوت استقلال: آندو و کاوه استقلالی نیستند

طاهری:کار آندو و کاوه قشنگ نبود

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال اعتقاد دارد که کار دو بازیکن پیشین آبی‌پوشان برای گرفتن طلب‌شان قشنگ نبود.

طاهری:کار آندو و کاوه قشنگ نبود
به گزارش فرتاک نیوز،

 بیژن طاهری درباره شرایط تیم فوتبال استقلال برای حضور در هفدهمین دوره لیگ برتر اظهار داشت: همه تیم‌ها مانند هندوانه در بسته هستند و نمی‌دانیم چه شرایطی دارند. با این وجود، استقلال اردو و تمرینات خوبی را پشت سر گذاشته و بازیکنانی را هم جذب کرده که هر کدام برای خودشان وزنه هستند. مجتبی جباری، پژمان منتظری، داریوش شجاعیان و ... بازیکنان تأثیرگذاری هستند و می‌توانند به تیم کمک کنند.

«هواداران استقلال امسال از تیم‌شان قهرمانی می‌خواهند.» وی با بیان این جمله افزود: امیدوارم با همه هزینه‌هایی که استقلال کرده، این اتفاق بیفتد و یک جام بگیرند. در رسانه‌ها هم می‌خوانیم که استقلال تمرینات خوبی را انجام می‌دهد. با جذب بازیکنان جدید و پشت سر گذاشتن اردوهای خوب، هوادار فقط جام می‌خواهد. هواداران استقلال سال گذشته خیلی تحمل کردند و پایان تلخی را هم شاهد بودند. بنابراین تنها گرفتن یک جام می‌تواند آنها را آرام کند. کادر فنی و مسئولان باشگاه باید حواس‌شان جمع باشد که اجازه ورود حاشیه‌ها را ندهند و مشکلاتی ایجاد نشود که گریبان باشگاه را بگیرد.

پیشکسوت تیم استقلال در واکنش به اقدام آندرانیک تیموریان و کاوه رضایی برای اطلاع دادن به AFC بابت طلب‌های خود  گفت: استقلال به خیلی‌ها بدهکار است. مربیان و بازیکنان زیادی از این تیم طلب دارند، اما کمتر دیده‌ایم که شکایت کنند. کار رضایی و تیموریان اشتباه بود و نباید این کار را می‌کردند. اگر پولی در باشگاه باشد، بدهی‌های آنها مانند بقیه پرداخت می‌شود. کار خوبی نبود که به AFC شکایت کنند یا بگویند ما طلب داریم. بازیکنان نداری هم نیستند که بگوییم مشکل داشتند و حق‌شان است طلب‌شان را بگیرند. اگر اینها دهه 60 بازیکن بودند، چه کار می‌کردند؟ پیشکسوتان را ببینید چطور زندگی می‌کنند. آنها عمرشان را برای فوتبال گذاشتند، اما هیچ وقت شکایت نکرده و صحبت از نداری نکردند.

طاهری با تأکید بر اینکه کار  رضایی و تیموریان پسندیده نبود، خاطرنشان کرد: شاید باشگاه استقلال طلب‌شان را مانند بقیه نتواند بدهد، اما رفتار این دو بازیکن هم خوب نبود. آنها با این کار نشان دادند، استقلالی نیستند. یک زمانی طرف ندارد زندگی‌اش را اداره کند، اما رضایی و تیموریان که بازیکنان نداری نبودند. باز هم می‌گویم کارشان قشنگ نبود.

 

منبع: مشرق
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۳۰۷۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان