//
کدخبر: ۴۲۹۳۹۹ //

صیادمنش دوباره غیب شد!

مهاجم ایرانی هال سیتی در شب پیروزی این تیم مقابل بیرمنگام حضور نداشت.

صیادمنش دوباره غیب شد!
به گزارش فرتاک نیوز،

اللهیار صیادمنش یک ماه و نیم پس از دوری از میادین به دلیل مصدومیت، در دیدار هفته گذشته مقابل ساوتهمپتون به‌عنوان یار جانشین به زمین رفت و دومین بازی خود را بازهم در حضور تعویضی در چمپیونشیپ انجام داد، اما چهارشنبه شب دوباره از فهرست هال سیتی کنار رفت.

تیم فوتبال هال سیتی در حالی که اللهیار صیادمنش را برخلاف دو بازی قبل در فهرست نفرات خود نداشت، از ساعت 22:15 چهارشنبه شب (به وقت ایران) در ورزشگاه سنت‌اندروز مقابل تیم رده یازدهمی بیرمنگام قرار گرفت تا یکی از دیدارهای هفته سیزدهم چمپیونشیپ انگلیس را برگزار کند.

یاران صیادمنش پس از چهار هفته پیاپی ناکامی در کسب پیروزی که دو شکست و دو تساوی داشتند، در دیدار خارج از خانه برابر بیرمنگام موفق شدند به این روند پایان بدهند و به پیروزی دو بر صفر دست پیدا کنند تا 20 امتیازی شوند و با صعود چهار پله‌ای در جایگاه هشتم جدول چمپیونشیپ انگلیس قرار بگیرند.

اللهیار صیادمنش

اللهیار صیادمنش، مهاجم ایرانی هال سیتی که از ابتدای فصل 24-2023 چمپیونشیپ انگلیس شرایط عجیبی را تجربه کرده و فقط در دو بازی به‌عنوان یار جانشین به زمین رفته، در دیدار برابر بیرمنگام بازهم غایب بود تا روزهای تلخ او ادامه‌دار باشد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۳۹۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان