//
کدخبر: ۴۲۹۳۸۹ //

ژاوی: در بهترین فرم‌مان به استقبال رئال می‌رویم

ژاوی هرناندز، سرمربی بارسلونا، پس از پیروزی ۲-۱ برابر شاختار دونتسک، نظراتش درباره اتفاقات بازی، از جمله درخشش فرمین لوپز و مصدومیت ژوائو فلیکس و همچنین آمادگی تیم برای ال‌کلاسیکو را به اشتراک گذاشت.

ژاوی: در بهترین فرم‌مان به استقبال رئال می‌رویم
به گزارش فرتاک نیوز،

بارسلونا با درخشش فرمین لوپز، بازیکن جوانش، بر شاختار غلبه کرد و با قاطعیت صدرنشینی‌اش را تثبیت کرد. ژاوی هرناندز بعد از این برد، با رسانه‌ها صحبت کرد.

مصدومیت ژوائو فلیکس؟

به نظر یک آسیب‌‌دیدگی کوچک بود. این چیزی است که خودش به من گفت. نیازی به نگرانی نیست و برای ال‌کلاسیکو در دسترس است. بیایید امیدوار باشیم که خطر جدی‌ای وجود نداشته باشد.

درخشش فرمین لوپز و حضورش در ال‌کلاسیکو؟

من برای او خیلی خوشحالم. خیلی خوب کار می‌کند و مهارت‌های مختص به خودش را دارد. من او را دوست دارم. شنبه خواهیم دید که مقابل رئال بازی خواهد کرد یا نه، فعلا از این پیروزی لذت خواهیم برد.

به مشکل خوردن برابر شاختار؟

ما در اواخر بازی کار را برای خودمان سخت کردیم. شاختار در بیشتر مواقع عالی بازی کرد و جلوی حملات ما را گرفت. آنها پس از زدن گل اول‌شان توانستند ما را زیر فشار قرار دهند. روز فوق العاده‌ای برای ریکاوری بود. در نیمه اول خوب کار کردیم و اشتباه ما نزدن گل سوم و رفتن زیر فشار بود. این بازی‌ای بود که ما را از پیش برنده می‌دانستند، ولی حریف سختی داشتیم و توانست خوب بازی کند. البته ما خودمان کار پیچیده کردیم. شایسته پیروزی ۴-۱ یا ۵-۱ بودیم. این یکی از فیزیکی‌ترین بازی‌ها از زمان آمدنم به تیم بود. در کل از نتیجه خوشحالم.

پیش بینی ال‌کلاسیکو؟

پیش‌بینی سخت است. همیشه ال‌کلاسیکو را بازی‌ای دشوار می‌دانستم. رئال مادرید تیم قدرتمند و جذابی است. باز هم می‌گویم، پیش‌بینی چیزی مثل این بازی دشوار است. همه چیز ۵۰-۵۰ است‌. ما در بهترین فرم‌مان برای ال‌کلاسیکو قرار خواهیم داشت و با آمادگی کامل به مصاف آنها خواهیم رفت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۹۳۸۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان