//
کدخبر: ۴۲۸۸۳۰ //

رحمتی: با یکی از بهترین تیم‌های گروه بازی داریم

سرمربی تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: برابر نوبهار بازی سختی داریم اما تمام تلاش‌مان را انجام می‌دهیم تا با امتیاز از بازی خارج شویم.

رحمتی: با یکی از بهترین تیم‌های گروه بازی داریم
به گزارش فرتاک نیوز،

سیدمهدی رحمتی در نشست خبری پیش از بازی مقابل نوبهار ازبکستان اظهار کرد: با یکی از بهترین تیم‌های گروه بازی داریم. آنها به لحاظ فیزیکی و دوندگی خیلی خوب‌اند و کیفیت خوبی دارند و توانستند چهار امتیاز در دو بازی کسب کنند.

او ادامه داد: بازی سختی داریم اما تمام تلاشمان را انجام می‌دهیم تا چیزی که شایسته نساجی و هوادارانش است ارائه داده و با امتیاز از بازی خارج شویم.

سرمربی نساجی درباره وضعیت تیمش گفت: تیم خیلی خوبی هستیم، همان‌ طور که در دو بازی قبل نشان دادیم فوتبال خوبی بازی می‌کنیم. مصمم هستیم فردا یک بازی خوب، قوی و محکم از خود نشان دهیم.

رحمتی درباره سختی مسابقات لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: فوتبال در لیگ قهرمانان آسیا و لیگ برتر دو مقوله جداست. فرق ما با نوبهار این است که نوبهار در هفته بیست‌وسوم لیگ ازبکستان است و ما در هفته ششم قرار داریم. تیمی هستیم که دستخوش تغییرات زیادی شده و بازیکنان جوان زیادی به ما اضافه شدند و مطمئناً تا هفته بیست‌وسوم به جایگاه بهتری می‌رسیم.

او اضافه کرد: فردا در انتهای بازی آمار نشان می‌دهد که ما تیم تدافعی هستیم یا نوبهار. فوتبال بر این پایه خلق شده که به تیم حریف موقعیت گل ندهید و موقعیت گل ایجاد کنید.

رحمتی درباره پیشرفت فوتبال ازبکستان عنوان کرد: بعد از چندین سال حضورم در رده‌های مختلف تیم ملی ایران، به ازبکستان تبریک می‌گویم که پیشرفت خوبی هم به لحاظ زیرساختی و هم فنی در فوتبال داشتند.

همچنین سعید بیگی، بازیکن تیم نساجی ایران، هم در این نشست گفت: هفته‌های اخیر از بدشانسی نتیجه نگرفتیم اما ما فوتبال خوبی ارائه می‌دهیم. دنبال این هستیم یک بازی خوبی انجام دهیم و با دست پر برگردیم تا دل هواداران را شاد کنیم.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۸۳۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان