//
کدخبر: ۴۲۸۶۰ //

جوان استقلالی که باید به احترام او ایستاد

امروز نام محسن کریمی بعد از تمدید دوساله قراردادش با استقلال از لیست این تیم خارج شد تا یکی از مشکلات این باشگاه حل شود و دردسرهایش کمتر شود.

جوان استقلالی که باید به احترام او ایستاد
به گزارش فرتاک نیوز،

کریمی در مصاحبه امروزش حرف‌های زیادی زده که این یکی از بخش‌های این مصاحبه است: «وقتی این شرایط پیش آمد گفتم که استقلال مهم‌تر از من است و به همین دلیل قبول کردم که از لیست استقلال خارج شوم. در این شرایط استقلال به من نیاز داشت و من هم نمی‌توانستم برای تیم محبوبم دردسر ایجاد کنم.»

 

کریمی در حالی تن به این خواسته استقلالی‌ها داده که قطعا برخلاف خیلی از همبازیانش، در طول مدت حضور در این باشگاه پول زیادی نگرفته است. او به گفته خودش می‌توانست از هفته ششم با آمادگی کامل به میدان برود اما با این کارش به استقلال کمک بزرگی کرد و ریسک بیرون ماندن از سطح اول فوتبال ایران به مدت یک نیم‌فصل را به جان خریده تا مشکلی برای استقلال پیش نیاید.

 

مقایسه کنید رفتار این بازیکن محجوب را با بازیکنانی مثل تیموریان و کاوه رضایی که پس از مدتی بازی کردن و گرفتن پول‌های میلیاردی و بازی دادن مدیران و هواداران باشگاه و نمایش‌های دیگر، درست در سخت‌ترین روزها به AFC شکایت کرده‌اند و خواهان لغو امتیاز حرفه‌ای استقلال هم شده‌اند!

 

هواداران استقلال و حتی سایر تیم‌های پرطرفدار، از این به بعد باید متعصبان واقعی را از متعصبان دروغین تشخیص بدهند و دیگر فریب نمایش‌های دروغ اسطوره‌های قلابی را را نخورند. حرکت ارزشمند محسن کریمی نباید فراموش شود. این کار او قطعا باید بیشتر از لوس‌بازی‌های داخل و خارج زمین ستاره‌های پوشالی استقلال که امروز منتظر محرومیت این تیم از حضور در آسیا هستند دیده شود.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۶۰ //
ارسال نظر
 
  • ناشناس

    آفرین به محسن کریمی ، فوتبالیست آینده دار و با تکنیک، و دو صد آفرین به فرتاک ورزشی در دیدن و انتقال نکات

  • علی قاضی زاده

    این جوان احترام داره شکی نیست و به احترا مش هم وای می ایستیم ولی این دلیل نمیشه آ ندرانیک که برای استقلال زحمات زیادی کشید به بدی یاد کنیم 4 سال هست پولش ندادن با ید حقش یک جور بگیره کاملا طبیعیه، در مور د رضایی هم وقتی یک پرسپولیسی وارد تیم می کنید توقع بیش از این نداشته باشید، کسی که دلش با باشگاه نبوده به خاطر 120 میلیو ن هم استقلال اذیت می کنه، ایشون برای پول اومده نه برای دل

اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان