//
کدخبر: ۴۲۸۵۸ //

دلیل انتظارات زیاد از منصوریان و استقلال

هزینه های زیاد کادر مدیریتی استقلال توپ را در زمین منصوریان انداخته

دلیل انتظارات زیاد از منصوریان و استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

،استقلال فصل هفدهم اگر در مسیر درستی قرار بگیرد و از حاشیه ها دور باشد، قابلیت خلق نتیجه ای متفاوت در قیاس با همه ادوار لیگ برتر را دارد. تیمی که شکل گرفته به حدی متفاوت است که ظرفیت هایی بیش از قهرمانــی در لیگ را دارد. انتظار فقط این نیســت که اســتقلال قهرمان لیگ هفدهم باشــد.

 

می شود انتظار داشــت که اســتقلال جام حذفی را هم بگیرد که اگر بگیــرد علیرضا منصوریان بدل به مردی می شــود که بــرای اولین بار در لیگ برتر و در اســتقلال دوگانه ای بزرگ را خلق کرده است.

 

از استقلال برخی تنها انتظار قهرمانــی در لیگ را دارند اما این انتظار می تواند فراتر رود. تا آنجا که تیم منصوریان هر دو جام را هم بگیرد.هزینه های زیاد کادر مدیریتی استقلال توپ را در زمین منصوریان انداخته که اگر آبی های تهران یک درصد نتیجه نگرفتند آنوقت کادر مدریتی این تیم از هر گونه نقدی به دور باشد.گرچه بازی های سخت لیگ قهرمانان آسیا هم در پیش است و شــاید این رقابت تا حدودی مخل نتیجه گیری اســتقلال باشد اما به واقع تیم امروز به لحاظ نفری در بهترین جایــگاه ممکن قرار دارد و حتی می توان گفت که بهترین تیم تاریخ لیگ برتر به لحاظ بازیکن و مهرهاست.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۵۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان