//
کدخبر: ۴۲۸۴۸ //

بازدید دبیرکل انجمن ورزشی‌نویسان آسیا از انجمن ورزشی‌نویسان ایران

بازدید دبیرکل انجمن ورزشی‌نویسان آسیا از انجمن ورزشی‌نویسان ایران

به گزارش – فرتاک نیوز: امجد عزیز مالک، رییس فدراسیون رسانه‌های ورزشی پاکستان و دبیرکل اتحادیه ورزشی‌نویسان آسیا ASPU, در اولین روز از اقامت خود در تهران، پس از بازدید از مجموعه ورزشی آزادی و اکادمی ملی‌المپیک، با مسئولین وزات ورزش و کمیته ملی‌المپیک دیدار کرد.

 

امجد عزیز مالک، رییس فدراسیون ورزشی‌نویسان پاکستان و دبیرکل اتحادیه ایپز آسیا در اولین روز سفر خود به تهران، با دکتر عبدالحمید احمدی، رییس انجمن ورزشی‌نویسان ایران و معاون فرهنگی وزارت ورزش و جوانان دیدار کرد.

S

مالک امجد دبیرکل ورزشی‌نویسان آسیا، ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ایران با اشاره به بازدید از امکانات ورزشی مجموعه‌های ورزشی آزادی و انقلاب گفت: امکانات ورزشی این دو مجموعه بسیار ایده‌آل است.

وی افزود: تجهیزات پیشرفته آکادمی ملی‌المپیک به ویژه در بخش سنجش آمادگی جسمانی جزو برترین مجموعه‌های علمی و به روز دنیاست که قطعاً می‌تواند برای کشورهای منطقه الگویی مناسب و برای تیم‌های ملی کشور خودتان نیز پایگاهی مناسب برای رسیدن به آمادگی مطلوب و موفقیت در میادین مختلف باشد.

ShowImage.aspx

گفتنی است که در ادامه‌ی این نشست درباره موضوع افزایش مراودات ورزشی بین ایران و پاکستان و برگزاری رویدادهای ورزشی منطقه‌ای در ایران گفت‌وگو و تبادل نظر شد. همچنین موضوع برگزاری سمینارهای آموزشی برای روزنامه‌نگاران ورزشی آسیا و کنگره سال ٢٠١٨ اتحادیه ایپز آسیا و کنگره پیش روی اتحادیه ورزشی‌نویسان آسیا در اسلام‌آباد پاکستان و برنامه‌ریزی‌های این اجلاس، که از پنجم الی هشتم اکتبر ٢٠١٧ برگزار می‌شود نیز مورد بحث قرار گرفت.

هم اکنون هم مالک امجد دبیرکل ورزشی‌نویسان آسیا  با هیئت رییسه انجمن ورزشی‌نویسان ایران در حال برگزاری نشستی هستند که خبر تکمیلی آن بعدا منتشر می‌شود.

 

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۴۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان