//
کدخبر: ۴۲۸۴۲۰ //

تولد چندباره یک فوق ستاره/ پرسپولیس از داشتن این بازیکن کیف می‌کند

پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی باید از داشتن همچین ستاره‌ای کیف کنند.

تولد چندباره یک فوق ستاره/ پرسپولیس از داشتن این بازیکن کیف می‌کند

پوریا منصوری؛ در فوتبال ایران بازیکنان بسیاری وجود داشته‌اند که به آنچه‌که استحقاقش را داشته نرسیده و بازی کردن در سطوح بالاتر لایق استعدادهایشان بوده است که هرکدام به دلایل مختلفی این اتفاق برایشان رخ نداده است.

بی شک نام سروش رفیعی را می‌توان در میان بهترین هافبک‌های تاریخ لیگ برتر جا داد و هوش و دید بالای این بازیکن خلاق را کم نظیر خواند.

رفیعی در طول سال‌های فوتبالش بدلایل مختلفی نتوانست حضور مداوم و تاثیر گذار را در تیم ملی تجربه کند، اما همواره در لیگ برتر عملکرد درخشانی را از خود به جای گذاشت.

فصل گذشته رفیعی عملکردی خیر کننده داشت، اما برخی اتفاقات غیر فوتبالی او را از ترکیب پرسپولیس دور کرد و در نهایت در دیدار‌های انتهایی فصل، بازی‌های کم نقصش از عوامل اصلی قهرمانی پرسپولیس بود و میانه میدان را برای سرخپوشان به بهترین نحو ممکن فرماندهی کرد.

در فصل جاری گل بخودی که در هفته سوم در درون دروازه پرسپولیس جا داد موجب شد او کمی از نطر روحی افت کند بازهم به نیمکت باز گردد.

سروش در میان خیل عظیم مصدومان در دیدار مقابل الدحیل به ترکیب بازگشت و زمینه ساز عملکرد فوق‌العاده پرسپولیس در قطر شد و بازهم نگاه‌ها را به خود معطوف کرد.

رفیعی در دیدار مقابل پیکان هم با دو پاس گل و گرفتن یک پنالتی کلاس بازی خود را بازهم به رخ همگان کشید و نشان داد همچنان از بهترین هافبک‌های لیگ بشمار می‌آید و افت کردن برایش بی معنی بوده و پرسپولیس و یحیی گل‌محمدی باید از داشتن همچین ستاره‌ای کیف کنند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۴۲۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان