//
کدخبر: ۴۲۸۲۱ //

علی کریمی در آستانه بازگشت به نفت تهران!

شنیده می‌شود سرمربی پیشین تیم فوتبال نفت در آستانه بازگشت به این تیم است.

علی کریمی در آستانه بازگشت به نفت تهران!
به گزارش فرتاک نیوز،

شاید عجیب‌ترین تیم ایران، نفت تهران باشد. باشگاهی با کولباری از بدهی و حاشیه که هر روز از آن اخبار تازه‌ای به گوش می‌رسد. بعد از انتخاب جنجالی علی کریمی به عنوان سرمربی و آمدن برخی از ستاره‌های فراموش شده فوتبال ایران به تیم نفت همه نگاه‌ها به این مجموعه معطوف بود.

البته از همان روزهای اول هم می‌شد حدس زد که مدیران نفت در اداره باشگاه به مشکل می‌خورند. به هر حال بعد از علنی شدن مشکلات نفت علی کریمی از این تیم جدا شد تا برخی از بازیکنان مانند صادقیان و علی‌عسگر هم از نفت جدا شوند.

مدیران نفت بعد از جدایی کریمی حمید درخشان را به عنوان سرمربی انتخاب کردند. حضور درخشان مصادف شد با دیدار سوپرجام فوتبال ایران و شکست ۳ بر صفر نفت مقابل پرسپولیس. قبل از این دیدار اعلام شد که به علت بدهی مالیاتی سنگین پروانه باشگاه نفت تمدید نمی‌شود. بعد از شکست نفتی‌ها مقابل پرسپولیس هم این شایعه داغ شد که قرار است این تیم از مالکانش پس گرفته شود و به مالک جدیدی سپرده شود.

حالا شنیده می‌شود که مالک جدید نفت در یکی‌، ۲ روز آینده معرفی می‌شود اما نکته عجیب اینجاست که شنیده شده قرار است بعد از حضور مالک جدید، علی کریمی به عنوان سرمربی دوباره به نفت برگردد.

باید دید آیا واقعا این اتفاق رخ می‌دهد یا خیر؟ آیا باید بازهم شاید یک غافلگیری بزرگ از طرف باشگاه نفت باشیم؟

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان