//
کدخبر: ۴۲۸۰ //

بیرانوند:بازیکنان پرسپولیس نان حلال به خانه می برند

دروازه بان تیم پرسپولیس گفت:به داور گفتم یک مقدار کوتاه بیاید چون بیشتر بازیکنان ما 2 کارته هستند که او هم به من اعلام کرد اعتراض نکن چون اول نفر خودت محروم می‌شوی.

بیرانوند:بازیکنان پرسپولیس نان حلال به خانه می برند

به گزارش فرتاک نیوز،علیرضا بیرانوند پس از بازی تیمش مقابل گسترش فولاد و کلین شیت خود اظهار داشت: خدا را شکر3 امتیاز را گرفتیم گسترش آمده بود یک امتیاز بگیرد و از آزادی برود. خوشبختانه هواداران هم تا آخر حمایت‌مان کردند دست تک‌تک آنها را می‌بوسم خوشحالم نشدیم.گفت:‌ وظیفه من حمایت از دروازه است و برای این کار سرم را هم می‌گذارم و امیدوارم با همین روند تا قهرمانی برویم.

وی درباره صحبت با داور گفت:به داور گفتم یک مقدار کوتاه بیاید چون بیشتر بازیکنان ما 2 کارته هستند که او هم به من اعلام کرد اعتراض نکن چون اول نفر خودت محروم می‌شوید. ما 8-9 بازیکن 2 کارته داریم که برای بازی بعدی هم 3-4 نفر از آنها به دلیل گرفتن کار در بازی امروز حضور نخواهند داشت.

دروازه بان پرسپولیس درباره اینکه به نظر می رسید بازیکنان از عمد کارت بگیرند تا در دربی و تراکتورسازی حضور داشته باشنند بیان داشت: این طور نیست که از قبل برای گرفتن کارت به میدان بروند.بازیکنان نان حلال به خانه‌شان می‌برند.

بیرانوند درباره حضور فرزندش در ورزشگاه آزادی گفت:‌ به خاطر سلطان‌ علی پروین شماره 7 را برای پسرم انتخاب کردم و این دومین بار است که به ورزشگاه می‌آید.

 

منبع: کاپ
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۸۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان