//
کدخبر: ۴۲۷۶۸۳ //

درخواست پیکان برای میزبانی از پرسپولیس در کرج

باشگاه پیکان با ارسال نامه‌ای به هیئت فوتبال استان البرز خواهان میزبانی از پرسپولیس در کرج شد.

درخواست پیکان برای میزبانی از پرسپولیس در کرج
به گزارش فرتاک نیوز،

پیکانی‌ها که سال گذشته بازی‌های خانگی خود را در ورزشگاه انقلاب کرج برگزار می‌کردند، امسال تغییر رویه دادند و ورزشگاه پاس قوامین را برای میزبانی از حریفان خود برگزیدند.

با توجه به اینکه چمن ورزشگاه پاس قوامین تحت عملیات ترمیم و بازسازی قرار گرفته و چمن ورزشگاه آزادی هم شرایط مناسبی برای میزبانی از این دیدار که اضافه بر برنامه‌ها است ندارد، خودروسازان در فاصله 4 روز تا دیدار با پرسپولیس برای میزبانی از پرسپولیس ورزشگاه ندارند!

از این رو باشگاه پیکان امروز در نامه‌ای به هیئت فوتبال استان البرز خواهان میزبانی از پرسپولیس در ورزشگاه انقلاب کرج در روز پنجشنبه هفته جاری شده است.

این درحالی است که سال گذشته شورای تامین استان البرز با برگزاری دیدارهایی که یک طرف آن استقلال یا پرسپولیس بودند در شهرستان کرج موافقت نکرد و حالا هم بعید است چنین اتفاقی بیفتد.

اگر امکان برگزاری بازی پیکان و پرسپولیس در شهرستان کرج مهیا نباشد، آنوقت مسئولان باشگاه تهرانی باید ورزشگاه دیگری را به عنوان میزبان دیدار خانگی خود برگزینند. خصوصا اینکه سازمان لیگ هم خودش را از این ماجرا کنار کشیده و اعلام کرده باشگاه پیکان خودش باید تصمیم گیرنده درباره محل برگزاری دیدار خانگی‌اش باشد

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۶۸۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان