//
کدخبر: ۴۲۷۴۷ //

هیات مدیره پرسپولیس هنوز بلاتکلیف است

قهرمان لیگ برتر فوتبال هنوز اعضای هیئت مدیره جدید خود را نمی شناسد و هر گونه ناکامی در فصل پیش رو بر عهده مدیران ارشد وزارت ورزش است.

هیات مدیره پرسپولیس هنوز بلاتکلیف است
به گزارش فرتاک نیوز،

  در حالی که چند روز دیگر سوت آغاز لیگ هفدهم فوتبال  زده می شود اما وزارت ورزش و جوانان هنوز اعضای هیئت مدیره پرسپولیس را انتخاب نکرده است و مدیریت این باشگاه وضعیت مبهمی دارد.

مسئولان وزارت ورزش و جوانان به خصوص داور زنی نزدیک به  یک ماه است که خبر انتخاب هیئت مدیره پرسپولیس می دهد اما تاکنون اقدامی برای ساماندهی مدیریت باشگاه پرسپولیس صورت نگرفته است.

قهرمان لیگ برتر فوتبال این روزها با مشکلات عدیده ای از جمله مسائل مالی، تعدد پرونده های حقوقی در فیفا، بدهی مالیاتی سنگین مواجه است. حتی گفته می شود سرخپوشان پایتخت در روزهای آینده با محکومیت سنگینی بابت پرونده شکایت مانوئل ژوزه روبرو خواهند شد.

همه مسئولیت های باشگاه پرسپولیس بر دوش طاهری سرپرست این باشگاه است و وی به تنهایی نمی تواند مشکلات باشگاه را برطرف کند.

باشگاه پرسپولیس تا زمانی که مدیران جدید خود را نشناسد قادر به اجرای برنامه های خود برای فصل آینده نیست و باید مسئولان وزارت ورزش هر چه سریعتر تکلیف هیئت مدیره این باشگاه را مشخص کند تا قهرمان لیگ شانزدهم در آینده با مشکل مواجه نشود.

گفته می شود تعلل وزارت ورزش و جوانان در معرفی اعضای هیئت مدیره جدید باشگاه پرسپولیس به خاطر این موضوع است که هنوز وزارتخانه در معرفی فرد اقتصادی باشگاه پرسپولیس هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است و همین موضوع باعث شده که دیگر اعضای هیئت مدیره هم معرفی نشوند.

شنیده ها حاکی از آن است که جعفر کاشانی، گرشاسبی و طاهری در هیئت مدیره جدید هم حضور دارند اما گلزاده و زادمهر در ترکیب جدید هیئت مدیره حضور ندارند و دو نفر دیگر جایگزین آنها می شوند.

اعضای هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در سالهای گذشته نتوانستند اقدام موثری درجهت بهبود شرایط این باشگاه انجام بدهند و منفعل عمل می کردند. براین اساس وزارت ورزش و جوانان باید افرادی را به عنوان هیئت مدیره پرسپولیس انتخاب کند که بتوانند نقش موثری در باشگاه پرسپولیس ایفا کنند و باره ای از دوش طاهری بردارند و فقط نقش منفعل در این باشگاه نداشته باشند.

ایراد دیگری که به مدیران وزارت ورزش و جوانان وارد می شود این است که چرا اعضای هیئت مدیره سرخابی را همزمان معرفی نکردند تا مورد  شائبه حمایت از آبی پوشان پایتخت قرار نگیرند.

به هر حال قهرمان لیگ برتر فوتبال هنوز اعضای هیئت مدیره جدید خود را نمی شناسد و هر گونه ناکامی در فصل پیش رو بر عهده مدیران ارشد وزارت ورزش است.

ای کاش مدیران رده بالای وزارت ورزش و جوانان کمی منطقی تر و حرفه ای تر عمل می کردند و با اجرای عدالت و معرفی همزمان اعضای هیئت مدیره دو باشگاه استقلال و پرسپولیس هر گونه گمانه زنی ها را از بین می بردند.

جعفر کاشانی رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس درباره این مطلب گفت: وزارت ورزش و جوانان برنامه های گزینه های جدید هیئت مدیره را بررسی می کند تا بهترین نفرات را برای سرخپوشان پایتخت انتخاب کند.

وی عنوان کرد: باشگاه پرسپولیس برای تکرار قهرمانی خود نیازمند ثبات مدیریت است تا انسجام خود را حفظ کند. امیدوارم مدیریت  طاهری تداوم یابد تا وی بتواند برنامه های خود را برای پیشبرد باشگاه اجرا کند.

رئیس هیئت مدیره باشگاه پرسپولیس در پایان خاطر نشان کرد: پست و مقام در باشگاه پرسپولیس اهمیت چندانی ندارد و فقط کارایی افراد مهم است که امیدوارم افراد توانمند و کاربلد عضو هیئت مدیره پرسپولیس شوند.

با این حال باز هم منتظر می مانیم تا وزارت ورزش و جوانان به وعده خود مبنی بر انتخاب اعضای جدید هیئت مدیره پرسپولیس عمل کند تا وضعیت  قهرمان لیگ برتر فوتبال سرو سامان یابد.

 

منبع: افکارنیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۴۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان