//
کدخبر: ۴۲۷۳۷۸ //

روزبه، غیرمنتظره‌ترین گلساز تیم ملی!

روزبه چشمی با یک پاس طلایی، در نقش یک گلساز حرفه‌ای عمل کرد.

روزبه، غیرمنتظره‌ترین گلساز تیم ملی!
به گزارش فرتاک نیوز،

 تیم ملی ایران در شرایطی موفق شد که با نتیجه سه بر یک از سد میزبان خود عبور کند که هافبک دفاعی استقلال نه تنها با یک پاس در عمق تماشایی و طلایی برای تیمش گلسازی کرد که در بخش دفاعی نیز شب خوبی را پشت سر گذاشت.

    بدون شک چشمی غیرمنتظره‌ترین فرد لیست کارلوس کی‌روش برای حضور در جام جهانی بود. بازیکنی که انتظار نمی‌رفت مسافر قطر شود، ولی نه تنها این اتفاق افتاد بلکه او دروازه ولز را باز کرد و از همان جام جهانی بود که زندگی ورزشی روزبه به طور کلی تغییر کرد.

در واقع می‌توان قطر را محل تولد دوباره زندگی ورزشی چشمی نامید. بازیکنی که از آن روز به بعد همواره در یک سطح کیفی رو به بالا بوده و کمتر کسی در یک سال گذشته، بازی ضعیفی را از این بازیکن به یاد دارد.

بازی‌های خوب این بازیکن سبب شد تا او در فهرست‌های اخیر امیر قلعه‌نویی یک عضو ثابت باشد و در دیدار برابر اردن نیز توانایی‌هایش را به رخ کشید تا مشخص شود او قطعا یکی از مسافران قطر برای حضور در جام ملت‌های آسیاست.

روزبه که در بخش کارهای دفاعی سه مرتبه موفق شد حملات خطرناک میزبان را قطع کرده و دروازه تیم ملی را از خطر تهدید جدی نجات دهد، روی گل سوم ایران نیز اثرگذار بود و با سری بالا و ذهنی باز، پاس چیپ مانندی را به پشت مدافعین اردن فرستاد و مهرداد محمدی نیز به خوبی قدر آن را دانست و گل سوم تیم ملی را به ثمر رساند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۳۷۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان