//
کدخبر: ۴۲۷۲۸۱ //

بکام: قرار نیست یونایتد را برای قطری‌ها بخرم!

دیوید بکام شایعه همکاری او با قطری‌ها در صورت مالکیت آنها در منچستر یونایتد را رد کرد.

بکام: قرار نیست یونایتد را برای قطری‌ها بخرم!
به گزارش فرتاک نیوز،

در روزهای اخیر و با بالا گرفتن اخبار خرید منچستر یونایتد توسط شیخ جاسم و مالکیت قطری‌ها در این باشگاه‌، شایعاتی نیز پیرامون این موضوع منتشر شده است.

یکی از این شایعات انتخاب  دیوید بکام ، اسطوره منچستر یونایتد و مالک باشگاه اینتر میامی به عنوان سفیر قطر برای مذاکره با گلیزرها برای فروش باشگاه و در نهایت حضور در کادر مدیریتی یونایتد تحت مالکیت قطری‌ها است. بکام در مصاحبه‌ای این خبر را کاملا رد کرد و گفت اطلاعی از این اتفاق ندارم.

1939330

او گفت: «اکنون زمان مناسبی است که شخص دیگری مالکیت منچستریونایتد را بر عهده بگیرد. من ایده فروش باشگاه را پسندیده‌ام و از آن استقبال می‌کنم اما در حال حاضر هیچ بحثی در مورد صحبت با من و کمک به فروش باشگاه وجود ندارد، ولی‌ همه می‌دانند که من طرفدار منچستر یونایتد هستم و در همه جا آماده نظر دادن و صحبت درباره باشگاه بوده‌ام.

در حال حاضر هیچ ثباتی در منچستر یونایتد وجود ندارد. من می‌خواهم مالکیتی را ببینم که یونایتد را به جایی که باید باشد برگرداند. من یک رابطه طولانی مدت با قطری‌ها دارم. از زمانی که من در پاری سن ژرمن بودم یک ارتباط بین من و آنها وجود دارد اما تاکنون هیچ صحبتی درباره اینکه من سفیر قطر برای خرید منچستر یونایتد باشم صورت نگرفته است.»

1939332

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۲۸۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان