//
کدخبر: ۴۲۷۲۵۵ //

مسابقات ایندورگیم به تعویق افتاد؛ کم شدن یک مسابقه از دور تند رقابت‌های کشتی

رقابت‌های ایندورگیم که قرار بود آبان ماه در تایلند برگزار شود به اسفند موکول شد تا از حجم مسابقات متوالی پیش روی کشتی کاسته شود.

مسابقات ایندورگیم به تعویق افتاد؛ کم شدن یک مسابقه از دور تند رقابت‌های کشتی
به گزارش فرتاک نیوز،

بازی‌های ایندورگیم (داخل سالن) برای چندمین بار به تعویق افتاد. مسابقاتی که قبلا به خاطر کرونا و همچنین نزدیکی به بازی‌های آسیایی هانگژو به تعویق افتاده بود؛ این بار هم از سوی میزبان به دلیل عدم وجود شرایط برگزاری در مقطع حاضر، بار دیگر به تعویق افتاد و به اسفند ماه موکول شد.

پیش از این قرار بود کشتی هم یکی از رشته‌های اعزامی به ایندورگیم باشد و با توجه به اینکه مسابقات جهانی و بازی‌های آسیایی در فاصله کمتر از 20 روز از هم در صربستان و چین به انجام رسید و بعد از آن نیز رقابت‌های کشتی زیر 23 سال و همچنین ارتش‌های جهان در آبان و آذر ماه در پیش بود، کشتی با توالی مسابقه نزدیک به هم مواجه بود که با تعویق ایندورگیم یک مسابقه از این دور تند رقابت‌ها از لیست برنامه‌های کشتی در ماه پیش رو برداشته شد.

به گفته محمود عبداللهی مدیر روابط عمومی کمیته ملی المپیک، هنوز سرپرست کاروان اعزامی به ایندورگیم مشخص نشده و بعد از تعیین سرپرست، در ستاد عالی بازی‌ها که در دوره جدید با حضور کیومرث هاشمی تشکیل خواهد شد، در مورد اعزام رشته‌ها به تایلند تصمیم‌گیری خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۷۲۵۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان