//
کدخبر: ۴۲۶۹۹۲ //

پیشنهاد عجیب به هازارد: برگرد و در لیگ برتر بازی کن!

درحالی‌که یک روز از بازنشستگی ادن هازارد می‌گذرد یک باشگاه انگلیسی به او توصیه کرد تصمیمش را عوض کرده و دست‌کم برای شرکت در یک تست به این باشگاه سر بزند.

پیشنهاد عجیب به هازارد: برگرد و در لیگ برتر بازی کن!
به گزارش فرتاک نیوز،

 ادن هازارد، ستاره سابق چلسی، رئال مادرید و تیم ملی بلژیک، دیروز در اقدامی غیرمنتظره اعلام کرد در 32سالگی کفش‌ها را آویخته و به عنوان فوتبالیست با دنیای فوتبال خداحافظی می‌کند.

هازارد امسال تابستان بعد از پایان قراردادش با رئال مادرید این باشگاه را به عنوان بازیکن آزاد ترک کرد ولی در نهایت بدون تیم بماند تا دیروز تصمیم نهایی‌اش را بگیرد و اعلام بازنشستگی کند.

1938755

درحالیکه ستاره‌های فعلی و سابق دنیای فوتبال مشغول ستایش از روزهای درخشان این ستاره بلژیکی در مستطیل سبز هستند و برای او در بازنشستگی‌اش آرزوی موفقیت می‌کنند مربی باشگاه وستهم درخواستی جالب از ادن هازارد داشت. کوین نولان، مربی وستهم، که در کادر فنی این تیم با دیوید مویس کار می‌کند به هازارد پیام داد و اشاره کرد که او می‌تواند بار دیگر با پیراهن این تیم در لیگ برتر انگلیس پا به توپ شود!

مربی وستهم در صحبت‌هایی که با برنامه تاک‌اسپورت داشت اشاره کرد که هازارد در تصمیم‌گیری عجله کرده و صد در صد در ماه‌های آینده برای کنار گذاشتن تصمیمش وسوسه می‌شود. او گفت در این صورت درهای وستهم به روی ستاره سابق چلسی باز است. نولان گفت:" هازاردِ چلسی را که یادتان نرفته؟ اگر همین حالا یا هر وقت دیگری او بخواهد بیاید و در تست‌های وستهم شرکت کند ما ... یعنی حداقل من با کمال میل از او استقبال خواهم کرد. نمی‌دانم نظر دیوید مویس چیست ولی من خیلی دوست دارم از هازارد تست بگیرم! ادن در بهترین سال‌های لیگ برتر یکی از درخشان‌ترین ستاره‌های این لیگ بود. معتقدم او در 32سالگی نباید بازنشسته بشود. فوتبالیستی در سطح او حتما می‌تواند سال‌های بیشتری در زمین‌های فوتبال بدرخشد".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۹۹۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان