//
کدخبر: ۴۲۶۷۶۷ //

بازگشت پورموسوی به تمرینات استقلال

سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان در تمرین این تیم حضور پیدا کرد و مورد حمایت مدیریت باشگاه قرار گرفت.

بازگشت پورموسوی به تمرینات استقلال
به گزارش فرتاک نیوز،

 سیروس پورموسوی سرمربی استقلال خوزستان پس از شکست مقابل پیکان از سرمربیگری این تیم استعفا داد اما پذیرفته نشد و در جلسه‌ای که با مدیرعامل داشت به کار خود ادامه داد.

دیروز بازیکنان استقلال خوزستان تمرین خود را زیر نظر پورموسوی دنبال کردند و پیش از آغاز تمرین امیدعلی نجفی سرپرست این تیم به حمایت از کادرفنی پرداخت.

او پیش از آغاز تمرین خطاب به بازیکنان این تیم گفت: تمام تلاش شما اول برای موفقیت خودتان، بعد کادرفنی و بعد باشگاه باید باشد، تمام این ارکان مانند یک زنجیر به هم وصل هستند، قبول کردیم که در یک فصل کنار هم باشیم، همه کارمند این باشگاه هستیم.

11

نجفی با حمایت از سرمربی استقلال خوزستان گفت: خط قرمز ما سیاست گذاری سرمربی است، کسی بیشتر از سرمربی به دنبال هدف گذاری و موفقیت تیم نیست.

او در انتها عنوان کرد: فقط یک خواهش دارم که سر تعظیم فرود بیاورید به دستورات کادرفنی و روحیه تیمی، در آینده هم ممکن است خیلی مشکلات پیش بیاید اما اگر هدف را دنبال کنید مشکلات حل خواهد شد.

بازیکنان استقلال خوزستان پس از جلسه سرپایی که انجام شد به تمرین پرداختند و پس از گرم کردن بدن‌های خود به مرور تاکتیک‌های مدنظر پورموسوی پرداختند.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۷۶۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان