//
کدخبر: ۴۲۶۵۳۷ //
سیدحسین و مهرداد به جای صالح و مرادمند

دو استقلالی آمدند، دو استقلالی خط خوردند!

با کنار گذاشته شدن مرادمند و حردانی، سرمربی تیم ملی حسینی و محمدی را به اردوی تیم ملی دعوت کرد.

دو استقلالی آمدند، دو استقلالی خط خوردند!
به گزارش فرتاک نیوز،

 فهرست تیم ملی برای حضور در تورنمنت اردن اعلام شد که همچون فیفا دی پیشین، سه بازیکن استقلالی از سوی امیر قلعه نویی به اردو فراخوانده شده اند که این افراد باید امروز دوشنبه در زمین تمرینی مرکز ملی فوتبال حضور پیدا کنند.

در اردوی قبلی تیم ملی که با برگزاری دو مسابقه مقابل بلغارستان و آنگولا همراه بود، محمدحسین مرادمند به همراه روزبه چشمی در فهرست نفرات دعوت شده حضور داشتند و در ادامه نیز صالح حردانی به آنها اضافه شد تا استقلال سه بازیکن ملی پوش در تیم ملی داشته باشد.

البته که امیر قلعه نویی اعلام کرده بود که قصد داشته است تا سیدحسین حسینی را نیز دعوت کند ولی از آنجایی که این بازیکن برای حضور در بازی های آسیایی هانگژو در فهرست رضا عنایتی حضور داشته، از قرار دادن نام او در میان نفرات منتخب خودداری کرده است.

با این حال، در فهرست جدیدی که یکشنبه شب و پس از دیدار پرسپولیس و گل گهر از سوی امیر قلعه نویی اعلام شد، او این مرتبه سیدحسین را به جای محمدرضا اخباری به تیم ملی دعوت کرد تا کاپیتان آبی ها پس از غیبت در فیفا دی پیشین، بتواند تیم ملی را در تورنمنت اردن همراهی کند.

q334iz4u

مهرداد محمدی دیگر استقلالی است که از سوی قلعه نویی به تیم ملی فراخوانده شده است. بازیکنی که یک گل سه امتیازی را در بازی برابر استقلال خوزستان به ثمر رساند که به نظر می رسد به دلیل مصدومیت یاسین سلمانی، کادرفنی تیم ملی تصمیم گرفته تا این بازیکن با تجربه را احضار کند.

روزبه چشمی نیز دیگر استقلالی است که همچون تمام اردوهای قبلی تیم ملی نامش در میان دعوت شده ها حضور دارد و هافبک دفاعی آبی ها که همچنان به روند بسیار خوب و بی نوسانش ادامه می دهد و به نظر می رسد یکی از مسافرین قطعی حضور در جام ملت های آسیا باشد.

البته در این میان خط خوردن مرادمند در شرایطی که استقلال به همراه پرسپولیس دارای بهترین خط دفاعی لیگ است و تنها یک بار دروازه اش باز شده، غیرمنتظره به نظر می رسد.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۶۵۳۷ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان