//
کدخبر: ۴۲۵۷۲۱ //

زمان دقیق بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان

زمان دقیق بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان در هفته هفتم لیگ برتر را در مطلب زیر بخوانید.

زمان دقیق بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان
به گزارش فرتاک نیوز،

دو تیم پرسپولیس تهران و گل گهر سیرجان از هفته هفتم لیگ برتر فوتبال ایران در روز یکشنبه ۱۶ مهر ۱۴۰۲ از ساعت ۱۹:۱۵ به مصاف هم می روند.

این بازی در ورزشگاه آزادی برگزار می شود و باید دید آیا بالاخره تماشاگران می توانند بازی تیم محبوبشان را از نزدیک تماشا کنند یا خیر

درباره بلیط فروشی این بازی و حضور تماشاگران به زودی اطلاع رسانی خواهد شد.

زمان دقیق بازی پرسپولیس و گل گهر سیرجان

حضور مهاجم زهردار گل‌گهر در بازی مقابل پرسپولیس

روبرتو تورس این روزها در تمرینات گل‌گهر آماده اولین بازی خود با پیراهن گل گهر می‌شود.

 پیش از شروع رقابت‌های لیگ برتر انتظار می‌رفت که روبرتو تورس عازم استقلال شود و بار دیگر زیر نظر نکونام در لیگ برتر فوتبال ایران به کارش ادامه بدهد، اما تشریح پروژه گل‌گهری‌ها سبب شد تا این هافبک اسپانیایی تصمیم دیگری بگیرد و در لیگ بیست و سوم زیر نظر مارینوس اوزونیدیس فعالیت خواهد کرد.

گل‌گهر درهفته‌های ابتدایی با وجود اینکه توانست امتیازات قابل توجهی کسب کند، خلأ محسوسی در پست وینگر چپ و راست و همین‌طور مهاجم داشت که حالا با اضافه شدن روبرتو توروس و میشل تی ورده تا حد زیادی خیال سرمربی یونانی سرمه‌ای‌پوشان سیرجانی در منطقه تهاجمی تیمش رفع خواهد شد.

تورس که در نیم فصل رقابت‌های لیگ بیست و دوم به فولاد خوزستان پیوست، خیلی زود توانست کیفیت خودش را به معرض نمایش بگذارد و حالا سیرجانی‌ها امیدوارند این هافبک با تجربه در ادامه مسابقات لیگ برتر نیز بتواند به اوزونیدیس برای اجرای تاکتیک‌هایش در بخش تهاجمی کمک کند.

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۷۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان