//
کدخبر: ۴۲۵۲ //
پرده برداری از دو ستاره جدید استقلال

شیطنت های آندو، دریبل های چپاروف

سرمربی استقلال پس از کسب پیروزی بزرگ در آبادان با حضور در تمرین این تیم دو ستاره جدیدش را پاگشا کرد.

شیطنت های آندو، دریبل های چپاروف

 به گزارش فرتاک نیوز،آندرانیک تیموریان و سرور چپاروف روز دوشنبه در بعد از ظهری کم هیاهو با حضور منصوریان و همه اعضای کادرفنی استقلال در تمرین این تیم پاگشا شدند.

تیموریان در حضور سه باره خود با پیراهن استقلال پس از کش و قوس زیاد سر انجام با آبی ها به توافق رسید و شرایط برای او به گونه ای پیش رفت که اولین تمرین او با تعطیلی تمرین بازیکنان اصلی مصادف شد تا  رویارویی هایی که بسیاری منتظر آن بودند، در تمرین تکرار نشود. روزی که تیموریان در تمرین آبی ها حاضر شد، بازیکنان اصلی استقلال به استراحت مشغول بودند و البته خبری نیز از اعضای کانون هواداران این تیم نبود تا آندو خیلی بی دردسر مانند دیگر بازیکنان با تنیس فوتبال و شوخی با دستیاران منصوریان اولین جلسه تمرینی را پشت سر بگذارند.

هرایر مگویان هم زبان ارمنی آندو نیز پس از دیدن او از حضور دوست قدیمی خود بسیار خرسند بود و برخورد گرمی با تیموریان داشت.علیرضا منصوریان که اندکی دیر به تمرین استقلال رسید پس از حضور در محل تمرین آبی ها به سراغ دو بازیکن جدید خود رفت و با در آغوش گرفتن تیموریان برخورد بسیار صمیمانه ای با او داشت.

چپاروف دیگر بازیکنی بود که پس از اینکه روز جمعه به تهران بازگشت، برای اولین بار در تمرین استقلال حاضر شد. او که البته از امکانات کم محل تمرین آبی ها و شرایط زمین کمپ متعجب شده بود، پیش از هر چیزی با تیموریان و شوخی های او بی پایان او آشنا شد. آندو که اصلا با جو تمرین استقلال و شرایط این تیم غریبه نیست زمانی که پیش از شروع تمرین مشغول بازی تنیس فوتبال بود بارها با این بازیکن ازبک به شوخی و کل کل پرداخت و زمانی که تعجب او را در تمرین دید به او گفت که فعلا روزهای اول است و بعدا به این اتفاقات عادت می کنی!

چپاروف که اخبار بسیاری درباره شرایط جسمانی او منتشر می شد در این جلسه تمرینی در کنار دیگر بازیکنان بدون مشکل تمرین کرد تا مشخص شود برای حضور در بازی های لیگ از آمادگی کامل برخوردار است. هر چند این بازیکن سرد ازبک خیلی بی سر و صدا اولین جلسه تمرینی را به پایان برد اما در چند صحنه با انجام حرکات تکنیکی عکس العمل کادرفنی استقلال را بر انگیخت تا آبی ها از حضور این بازیکن گران قیمت خرسند باشند.

منصوریان که حالا با در اختیار داشتن این دو بازیکن و البته بازگشت چشمی امید زیادی به نیم فصل دوم دارد، ترجیح داد تا با وجود خستگی ناشی از سفر طولانی به آبادان، ذوق زدگی خود را از حضور این دو ستاره پنهان نکند و در پایان تمرین نیز عکسی به یادگار با دو خرید جدید این تیم انداخت.

 

منبع: ورزش سه
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۵۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان