//
کدخبر: ۴۲۳۹ //

یک پرسپولیسی در جمع آتش‌نشانان مفقود شده!+ عکس

مرکز علمی کاربردی پرسپولیس روز شنبه در جریان امتحانی که برگزار شد، یک غایب نامی داشت که صندلی خالی او برای همه دردناک بود. این صندلی، به یکی از آتش‌نشانان دلاور اختصاص دارد.

یک پرسپولیسی در جمع آتش‌نشانان مفقود شده!+ عکس

به گزارش فرتاک نیوز و به نقل از سایت رسمی باشگاه پرسپولیس، حامد هوایی قوشچی از ایستگاه 28 آتش نشانی تهران از دانشجویان مرکز علمی کاربردی پرسپولیس است و این خبر آغاز داستانی است که به قلب آدمی چنگ می‌زدند.

در شنبه‌ای که گذشت، امتحان دانشگاه پرسپولیس غایبان دیگری هم داشت. همه آنها آتش‌نشانانی هستند که حالا در میان آن ساختمان مخروبه به دنبال همکاران، دوستان و برادرانشان می‌گردند. نام یکی از آنها حسام است. حسام هوایی! برادر حامد. دو قلو هستند با یک دنیا امید و آرزو برای آینه طلایی که انتظارشان را می‌کشد ولی همین هم باعث نمی‌شود این فرشته‌های نجات به دل خطرهایی نزنند که همگان از آنها می‌گریزند.

با هم وارد دانشگاه پرسپولیس شدند و هر دو دانشجوی ترم یک کارشناسی مدیریت اماکن ورزشی هستند. شاید هم به اتفاق یکدیگر آتش‌نشان شده بودند. این روزها، حسام هم در دسترس نیست تا از او بپرسیم. البته معلوم است کجاست و چه می‌کند. او دنبال حامدها می‌گردد. آجر به آجر و آهن به آهن را زیر و رو می‌کند. فقط خدا می‌داند چه حالی دارد مثل تمام آن خانواده‌هایی که منتظر خبری از عزیزانشان هستند. مثل تمام ایران که این عاشقان شیر دل، عزیزان تمام ایران هستند.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۳۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان