//
کدخبر: ۴۲۲۸۲۴ //

سرمرب بارسلونا: نزدیک به تیمی شده‌ایم که دوست دارم

سرمربی آبی اناری‌ها باوجود پیروزی قاطع برابر رئال بتیس تاکید کرد که تیمش نیاز به بهتر شدن دارد.

سرمرب بارسلونا: نزدیک به تیمی شده‌ایم که دوست دارم
به گزارش فرتاک نیوز،

و به نقل از اسپورت، بارسلونا در هفته پنجم رقابت‌های لالیگا پیروزی قاطعی را به دست آورد. آبی اناری‌ها با درخشش خریدهای جدید خود رئال بتیس را با ۵ گل در هم کوبیدند و موقتا به صدر جدول رده بندی صعود کردند.

ژاوی در نشست خبری بعد از بازی گفت: نمی‌توانم بگویم که این بهترین بازی ما بود. باید بهتر از این ظاهر شد و پیشرفت کرد. در این بازی بسیار خوب ظاهر شدیم و شایسته این پیروزی پر گل بودیم.

او ادامه داد: از اینکه هواداران به وجد آمدند خوشحال هستم.انگار که در نوکمپ بودیم. اینکه ۴ بازیکن هجومی تیم گلزنی کنند و دروازه ما بسته بماند اتفاق بسیار خوبی است. در بازی امشب تلاش زیادی کردیم که حریف را تحت فشار قرار دهیم. می‌دانستیم که آنها از کنارها فشار می‌آورند. گل نخست بسیار مهم بود و باعث شد تا زمینه این پیروزی مهیا شود.

سرمربی آبی اناری‌ها درباره گل کانسلو گفت: زدن چنین گل‌هایی را بارها تمرین کرده‌ایم. سرجیو روبرتو و مارکوس هم می‌توانند چنین گل‌هایی بزنند. اگر تمرکز بهتری داشته باشیم می‌توانیم بهتر از این هم حمله کنیم. این بارسلونا کمی به بارسلونایی که من می‌خواهم نزدیک شد.

آبی اناری‌ها از ۵ بازی  خود در فصل جاری ۴ پیروزی و یک تساوی را به دست آورده‌اند و ۱۳ امتیازی شدند این درحالی است که رئال بتیس ۷ امتیاز کسب کرده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۸۲۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان