//
کدخبر: ۴۲۲۷۴۰ //

حضور یک ستاره/ در سکوت آزادی

لیگ قهرمانان آسیا در این فصل با حضور فوق ستاره های جهان فوتبال جذاب شده است.

حضور یک ستاره/ در سکوت آزادی
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد معتضدی  _شمارش معکوس برای آغاز مسابقات باشگاههای آسیا به صدا در آمد و در فصلی که با حضور ستارگان فوتبال دنیا در باشگاههای متمول عربستانی حال و هوای  دیگری پیدا کرده است.

حضور رونالدو در ایران

اولین مسابقه نمایندگان ایران  در ورزشگاه آزادی  جایی که تیم پرطرفدار پرسپولیس باید به مصاف تیم  النصر عربستانی برود که از حضور ستاره فوتبال جهان رونالدو بهره می‌برد ، مسابقه ای که می‌توانست با حضور یکصد هزارنفری هواداران پرسپولیس و با پوشش گسترده رسانه ها و شبکه های تلویزیونی یک شب به یادماندنی برای فوتبال ایران به ارمغان بیاورد اما  سرخپوشان پایتخت به دلیل محرومیت انضباطی باید  بدون حضور تماشاگر به  مصاف رونالدو و یارانش برود

 

تدابیر امنیتی مسئولان النصر

تدابیرامنیتی که مسئولان النصر برای رونالدو در  نوع خود جالب توجه است ،  تحت اختیار  گرفتن کل مجموعه هتل اسپیناس ، دو طبقه مجزا برای ستاره پرتغالی ،  تردد با اسکورت و محافظ اختصاصی بخشی از اقداماتی است که باشگاه عربستانی برای دور کرده رونالدو از رسانه ها و حواشی  اتخاذ کرده است

برای رونالدو اصلا مهم نیست اینجا چه خبر است

واقعیت آن است که در این سفر کمتر از ۴۸ ساعت، رونالدو به اتفافات داخل ایران حتی توجه هم نمی‌کند. با موبایل و سیم‌ کارت شخصی‌اش میاید و از رومینگ بین‌المللی استفاده می‌کند و با اسکورت تردد می‌کند و به همه این جزییاتی که این همه در موردش این روزها صحبت می‌شود حتی فکر هم نمی‌کند.

ر‌ونالدو با بیش از ۶۰۰ میلیون دنبال کننده، سفیر ورزشی معرفی عربستان به جهان است و در بازی برنده-برنده این دو ، این ۴۸ ساعت خیلی اهمیتی ندارد.

و در آخر ما می‌مانیم ؛حسرت ها و دغدغه های همیشگی که باعث می‌شود.هیچگاه نتوانیم  از فرصت ها و اتفاقات بزرگ  بهره وری درست داشته باشیم.

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۷۴۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان