//
کدخبر: ۴۲۲۰۹۰ //

تهدید جدی برای ستاره فرانسوی: فسخ قرارداد!

باشگاه یوونتوس در حال بررسی شرایط برای فسخ قرارداد پل پوگبا، ستاره فرانسوی این تیم، است.

تهدید جدی برای ستاره فرانسوی: فسخ قرارداد!
به گزارش فرتاک نیوز،

 آزمایش دوپینگ پوگبا در جریان دیدار یوونتوس برابر اودینزه از فصل جدید رقابت‌های لیگ ایتالیا مثبت شده و این موضوع جنجال بسیاری را به همراه داشته است.

کمیته ضددوپینگ ایتالیا اعلام کرده که او تا اطلاع ثانوی از همراهی یووه محروم است تا تحقیقات بیشتری در این زمینه انجام و از صحت این اتفاق اطمینان حاصل شود.

این ستاره فرانسوی از زمان بازگشت به یوونتوس در تابستان سال گذشته تا به حال با مشکلات بسیاری روبرو بوده و در اکثر دیدارها به دلیل مصدومیت جدی از ناحیه زانو غایب بوده است.

حالا گاتزتا دلو اسپورت خبر داده که این اتفاق اخیر باعث عصبانیت شدید مدیران یوونتوس شده و آنها در حال برررسی شرایط هستند تا بتوانند قرارداد او را در اولین فرصت ممکن با توجه به اتفاقات پیش‌آمده فسخ کنند. 

1923840

مدیران یوونتوس معتقدند که در طول مدت یک سال اخیر و با وجود مصدومیت‌های متعدد پوگبا، آنها رفتار بسیار خوبی با این بازیکن داشته‌اند اما این اتفاق به هیچ وجه برای آنها قابل تحمل و توجیه نیست.

این بازیکن سابق منچستریونایتد قرار است به زودی در تست مجدد شرکت کند و یوونتوس در انتظار پاسخ این آزمایش است تا تصمیم نهایی را در این زمینه بگیرد.

از سوی دیگر تحقیقات درباره اینکه آیا این بازیکن برای بهبود روند درمانش از ماده خاصی استفاده کرده یا حتی طرف سومی در این روند درمانی دخیل بوده در حال انجام است، اما هنوز هیچ‌چیز به صورت قطعی مشخص نیست.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۰۹۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان