//
کدخبر: ۴۲۲۰۸ //

۳ هافبک قدرتمند آبی پوش /رسیدن به قدرتمندترین خط میانی همین نزدیکی ها

3 هافبک قدرتمند آبی پوش /رسیدن به قدرتمندترین خط میانی همین نزدیکی ها
به گزارش فرتاک نیوز،

لیگ هفدهم فوتبال ایران از 5 مرداد ماه آغاز می شود و رسما از تیم استقلال در مقابل صنعت نفت آبادان رونمایی می شود.  علیرضا منصوریان سرمربی آبی ها سعی کرد در فصل پیش رو اسکلت اصلی تیم خود را حفظ کند و با اضافه کردن چند مهره دیگر تیم خود را تقویت کند که در این امر نیز موفق عمل کرد.

 

اما نکته که کادر فنی استقلال روی آن وسواس داشتند خط هافبک این تیم است. یکی از نقاط ضعف استقلال در فصل گذشته شاید خط هافبک این تیم بود چرا که آبی ها در امر بازی سازی فقط فرشید اسماعیلی را در اختیار داشتند. اما در فصل نقل و انتقالات خط هافبک استقلال به خوبی تقویت شد. مسئولان استقلال توانستند برای کادر فنی این تیم بازیکنانی جذب کنند که کارنامه درخشانی را از خود به جای گذاشته اند. مجتبی جباری و سرور جپاروف به همراه داریوش شجاعیان از جمله نفراتی هستند که می توانند در میان میدان بازی کنند و حضور این بازیکنان خط هافبک استقلال را می تواند به یکی از پرقدرترین خط هافبک های لیگ برتر تبدیل کند. در این میان، اضافه شدن روزبه چشمی، تمدید قرارداد امید ابراهیمی و آمادگی بالای امید نور افکن و حتی حضور فرشید باقری کار منصوریان را برای انتخاب نفرات اصلی در این خط سخت کرده است اما در عین حال دست علیرضا منصوریان برای انتخاب نفرات باز است.

 

استقلال در سیستم 1-3-2-4 می تواند از بین 4 بازیکن،  از 2 بازیکن به صورت چرخشی یا ثابت استفاده کند. حضور امید نورافکن، فرشید باقری، امید ابراهیمی و روزبه چشمی کاملا دست منصوریان را برای ایجاد تنوع و تغییرات احتمالی باز گذاشته است. از سوی دیگر  در آن سو، علیرضا منصوریان می تواند از 3 هافبک بازی ساز و خلاق استفاده کند. حضور مجتبی جباری در کنار سرور جپاروف یا فرشید اسماعیلی و البته داریوش شجاعیان می تواند با توجه به قدرت بازی سازی این بازیکنان، خط حمله استقلال را به خط حمله خطرناکی تبدیل کند. در مجموع باید دید خط میانی استقلال در لیگ هفدهم چه عملکردی خواهد داشت.

 

منبع: فرتاک ورزشی
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۲۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان