//
کدخبر: ۴۲۱۳۶۲ //

پیروزی نزدیک ایران مقابل بلغارستان در دیداری دوستانه/ شوک مصدومیت بیرانوند در روز بازگشت قدوس

تیم ملی فوتبال کشورمان در دیداری تدارکاتی مقابل بلغارستان به برتری رسید.

پیروزی نزدیک ایران مقابل بلغارستان در دیداری دوستانه/ شوک مصدومیت بیرانوند در روز بازگشت قدوس
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم ملی فوتبال ایران در دیداری تدارکاتی از ساعت 19:30 امروز (پنجشنبه) در ورزشگاه هریستوف بوتف شهر پولودیف بلغارستان میهمان تیم ملی این کشور بود، مسابقه‌ای که با برتری یک بر صفر شاگردان امیر قلعه‌نویی خاتمه یافت.

ترکیب تیم ملی فوتبال ایران: علیرضا بیرانوند (22 - پیام نیازمند)، احسان حاج‌صفی (3+90 - محمد دانشگر)، شجاع خلیل‌زاده، سعید عزت‌اللهی (82 - روزبه چشمی)، علیرضا جهانبخش (82 - میلاد محمدی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، مهدی طارمی، سامان قدوس (57 - شهریار مغانلو)، محمد محبی، احمد نوراللهی (57 - علی کریمی) و رامین رضاییان.

تک گل تیم ایران در این بازی در دقیقه 14 و روی اشتباه مدافع بلغارستان به دست آمد. در این صحنه سامان قدوس با استفاده از اشتباه بازیکن بلغارستان توپ را در موقعیت دروازه خالی به محمد محبی رساند که این بازیکن با یک ضربه سر ساده توپ را وارد دروازه تیم میزبان کرد.

قدوس که در دیدارهای دوستانه اخیر تیم ملی حضور نداشت، با پاس گلی که در این بازی داد، بازگشت خوبی به جمع شاگردان قلعه‌نویی داشت. این در حالی است که شایعه خداحافظی او از تیم ملی هم مطرح شده بود.

نکته حائز اهمیت در این مسابقه، مصدومیت علیرضا بیرانوند در دقیقه 22 بود که منجر به تعویض این بازیکن و به بازی آمدن پیام نیازمند شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۱۳۶۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان