//
کدخبر: ۴۲۰۹۶۳ //
پرسپولیس | بازیکن پرسپولیس

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس ترکید | این دو بازیکن از سپاهان جذب می شوند؟

خیال اعضای تیم فوتبال پرسپولیس تهران با جذب این دو بازیکن راحت می شود.

بمب نقل و انتقالات پرسپولیس ترکید | این دو بازیکن از سپاهان جذب می شوند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

میلاد سرلک ، هافبک ۲۸ ساله پرسپولیس با نامه‌ای که در تاریخ ۱۸ تیرماه سازمان نظام وظیفه به سازمان لیگ فوتبال ارسال کرده بود تا یکم شهریور می‌توانست برای پرسپولیس به میدان برود و پس از آن مشمول سربازی حساب می‌شد.

با این حال نامه‌ جدیدی از سازمان نظام وظیفه به سازمان لیگ ارسال شده که یک ماه دیگر به میلاد سرلک فرصت داده شده تا به عبارت دیگر این بازیکن تا تاریخ یکم مهرماه بتواند بدون مشکل سربازی برای پرسپولیس به میدان برود.

با این اوصاف هافبک پرسپولیس مشکلی برای حضور در بازی  مقابل ذوب آهن و فولاد خوزستان نداشت. این خبر توسط فرشید طاهری، سرپرست کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ تایید شد درحالی که پرسپولیسی‌ها کماکان نگران خدمت سربازی و جدایی میلاد سرلک از این تیم بودند.

حالا قلعه‌نویی با دعوت از سرلک خیال پرسپولیسی‌ها را راحت و آسوده کرد. البته مصدومیت محمد کریمی کاپیتان سپاهان و امید نورافکن دیگر بازیکن تیم اصفهانی و مورد علاقه قلعه‌نویی کمک کرد تا سرمربی تیم ملی، میلاد سرلک را به اردو فرابخواند.

چه بسا اگر محمد کریمی و امید نورافکن مصدوم نمی‌شدند، امیر قلعه‌نویی از میلاد سرلک برای دو بازی دوستانه تیم ملی برابر بلغارستان و آنگولا دعوت به عمل نمی‌آورد!

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۹۶۳ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان