//
کدخبر: ۴۲۰۶۱۵ //

سپاهان قوانین جدید را ضد فوتبال می‌داند

صادق میرصالحیان با انتشار پستی در صفحه اینستاگرام خود نسبت به مواضع دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به دلیل شکایت علیه سپاهان انتقاد کرده است.

سپاهان قوانین جدید را ضد فوتبال می‌داند
به گزارش فرتاک نیوز،

در اقدامی مشابه طی روزهای اخیر او باشگاه استقلال و پرسپولیس با استناد به قوانین جدید سازمان لیگ و فدراسیون از سپاهان شکایت کرده‌اند و خواستار اعلام ۴ رای ٣ بر صفر علیه این تیم شده‌اند که ۴ بازی ابتدایی فصل را با پیروزی پشت سر گذاشته است.

 

در همین رابطه صادق میرصالحیان با گلایه از دو باشگاه استقلال و پرسپولیس در صفحه اینستاگرام خود به این موضوع به شرح زیر واکنش نشان داده است:

«تحریک باشگاه‌ها به شکایت از سپاهان به تصور یارگیری و استفاده از ظرفیت هواداری این باشگاه‌ها، بازی چندان پیچیده‌ای نیست. از مدیریتی که به بن بست می‌رسد و قدرت اعتراف به شکست ندارد، انتظار دیگری نمی رود ! 

اما تعجب از مدیرانی است که خود انواع تخلف ها را در قرارداد نویسی داشته اند. این نیست که سپاهان نداند .اما سپاهان بنای عریضه نویسی با تمسک به یک مقرره غیر قانونی را ندارد . اعتقاد باشگاه سپاهان بر این است که این مقررات ضد توسعه فوتبال است و نمی‌خواهد در دام تفکراتی بیفتد که بنای ایجاد اختلاف بین باشگاه‌ها را دارند. اما حداقل اگر به اصطلاح مسئولین بنای رسیدگی به تخلفات شما ندارند و یا جربزه مخالفت و انتقاد ندارید ، حداقل مصداق در دیزی و حیای نداشته گربه نباشید! 

این سوال که چرا امروز جامعه فوتبال سکوت کرده ، یک سوال جدی است .اینکه بازیکنان و مربیان برخی ازباشگاه‌ها در قبال رفتار چندگانه و متناقض برخی از مدیران سکوت کرده اند جای سوال دارد. 

این را بدانید، سکوت امروز شما، منافع آینده شما و جامعه فوتبال را به مخاطره خواهد انداخت. شما با مدیرانی مواجه هستید که به‌راحتی دروغ می گویند و نابود کردن آینده فوتبال ایران را درایت خود می‌ پندارند .فوتبال ما در یک گذرگاه تاریخی است و رفتار امروز تک تک ما در قبال این پیچ تاریخی ثبت و ضبط خواهد شد.»

 

 

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۲۰۶۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان