//
کدخبر: ۴۱۹۲۸۲ //

رُم در آستانه نهایی کردن انتقال لوکاکو

مهاجم بلژیکی تیم فوتبال چلسی در آستانه پیوستن به جالوروسی است.

رُم در آستانه نهایی کردن انتقال لوکاکو
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه رُم پس از قرض گرفتن سردار آزمون از بایرلورکوزن در نظر دارد پیش از بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالات تابستانی جاری، مهاجم جدید دیگری را به خدمت بگیرد که هدف آنها روملو لوکاکو است. جا‌ن‌لوکا دی‌مارتزیو خبرنگار سرشناس ایتالیایی در این خصوص خبر داد؛ باشگاه رُم در مراحل پایانی انتقال قرضی روملو لوکاکو به جمع جالوروسی است.

طبق ادعای این خبرنگار ایتالیایی؛ باشگاه رُم با چلسی بر سر انتقال قرضی این مهاجم بلژیکی در ازای 5 میلیون یورو به توافق رسیده و رُمی‌ها در حال مذاکره با لوکاکو هستند تا دستمزد درخواستی خود را تا 7.5 میلیون یورو در سال کاهش دهد، این در حالی است که دستمزد فعلی او در چلسی 12 میلیون یورو در سال است.

مذاکرات بین طرفین به سرعت در حال پیشرفت است و مدیران باشگاه رُم می‌خواهند انتقال لوکاکو به جمع شاگردان ژوزه مورینیو را تا پیش از پایان هفته جاری (روز یکشنبه) نهایی کنند.

لوکاکوی 30 ساله که تا سال 2026 با باشگاه چلسی قرارداد دارد، اخیراً به شکلی غیرحرفه‌ای میز مذاکره با باشگاه اینتر را ترک کرد و با یوونتوسی‌ها وارد مذاکره شد اما در نهایت توافقی بین طرفین صورت نگرفت.

او فصل گذشته به‌ طور قرضی برای اینتر بازی کرد و با به ثمر رساندن 14 گل و ثبت 7 پاس گل به این تیم برای کسب جام حذفی ایتالیا، فتح سوپرکاپ ایتالیا و رسیدن به فینال لیگ قهرمانان اروپا کمک کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۲۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان