//
کدخبر: ۴۱۹۲۶۸ //

پیوستن مدافع بایرن به اینتر جدی‌تر شد

مدافع فرانسوی بایرن‌مونیخ در فهرست نفرات تیمش برای بازی با آوگسبورگ نیست و همین موضو پیوستن این بازیکن به اینتر را جدی‌تر از همیشه می‌کند.


پیوستن مدافع بایرن به اینتر جدی‌تر شد
به گزارش فرتاک نیوز،

به نقل از فوتبال ایتالیا، بنژامن پاوار، مدافع فرانسوی بایرن، با اینتر به توافق رسیده است و دو باشگاه بر سر قراردادی به ارزش ۳۰ میلیون یورو توافق کردند تا او راهی ایتالیا شود اما با این شرط که بایرن‌مونیخ ابتدا باید جایگزینی برای او پیدا کند.

پاوار در روزهای اخیر در تمرین‌های بایرن حضور نداشته است و امروز هم نامش در فهرست بایرن‌مونیخ برای بازی با آوگسبورگ دیده نمی‌شود. به همین خاطر می‌توان متوجه شد که دوران حضور این بازیکن فرانسوی در مونیخ به پایان رسیده است.

هدف اصلی بایرن‌مونیخ برای جانشینی پاوار، تروه چالوباه است اما چلسی حاضر نیست این بازیکن را قرضی در اختیار بایرن دهد و به دنبال فروش دائمی اوست.

پاوار سابقه قهرمانی با فرانسه در جام جهانی را در کارنامه دارد و مشتریان زیادی هم دارد. از بارسلونا، چلسی و اینتر به عنوان مشتریان جدی این بازیکن سخن به میان آمده بود و اکنون اینتر تنها مشتری اوست که توان بازی‌کردن در قلب خط دفاعی و هم به عنوان مدافع راست را دارد.

او تا سال ۲۰۲۴ با بایرن مونیخ قرارداد داشت.

به نظر می‌رسد پاوار آخرین خرید اینتر برای فصل جدید باشد. دیروز شنبه نیز آلکسیس سانچس به عضویت اینتر درآمد. مهاجم شیلیایی تا ۳۰ ژوئن ۲۰۲۴ با نراتزوری قرارداد امضا کرده است. این بازیکن در آخرین دوره حضورش در میلان، طی ۱۰۹ بازی و سه فصل ۲۰ گل به ثمر رساند و ۲۳ پاس گل داد.

هفته پیش نیز مارکو آرناتوویچ، بازیکن فصل قبل بولونیا، با عقد قراردادی تا پایان فصل جاری به اینتر پیوست. البته در قرارداد او بندی وجود دارد که در صورت رضایت دو طرف این قرارداد تمدید خواهد شد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۹۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان