//
کدخبر: ۴۱۸۴ //

کاوه رضایی عامل اختلاف در کادر فنی استقلال!

به گزارش فرتاک نیوز، بعد از نتایج ابتدای فصل منصوریان با استقلال و اعتقاد بسیاری از پیشکسوتان باشگاه به ضعف فنی نیمکت این تیم، مدیران باشگاه تصمیم گرفتند تا از بهتاش فریبا به عنوان مدیرفنی در کنار منصوریان استفاده کنند.

 

 اتفاقی که با واکنش منفی منصوریان روبه‌رو نشد؛ اما حالا و در بحرانی‌ترین شرایط استقلال اختلاف این دو نفر به رسانه‌ها کشیده شده است. مورد اختلاف علنی این روزهای آن‌ها هم شماره 9 استقلال است. کاوه رضایی.

 

بهتاش فریبا در مصاحبه روزهای قبل با انتقاد از فرصت‌سوزی‌های کاوه رضایی، علاج کار استقلال را خرید یک مهاجم چارچوب‌شناس دانسته بود. فریبا در انتقاد از رضایی گفته بود اگر این مهاجم نیمی از موقعیت‌ها را به گل تبدیل می‌کرد جایگاه استقلال خیلی بهتر از امروز می‌شد. حالا منصوریان در حمایت از رضایی به مقابله با فریبا پرداخته و ادعا کرده مهاجم تیمش بین سه بازیکن تاثیرگذار لیگ برتر قرار دارد. منصوریان عملکرد کاوه را فوق‌العاده می‌داند و از نظر فنی از او راضی است.

کاوه رضایی تا به اینجای فصل 6 گل زده و 4 پاس گل داده است. در عین حال او در بازی‌های حساس موقعیت‌هایی را هم از دست داده است. نیمی از گل‌های کاوه هم در بازی‌هایی به ثمر رسید که استقلال نتیجه را واگذار کرد.

 

آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۴ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان