تاریخ انتشار: 1402/05/30 23:28
انتشار خبر از باشگاه نبود
کد خبر: 799

ماجرای مصدومیت سهرابیان سوتفاهم بود و حل شد!

معاون ارتباطات باشگاه استقلال در رابطه با دلخوری نکونام از انتشار خبر مصدومیت مدافع تیم توضیح داد.
ماجرای مصدومیت سهرابیان سوتفاهم بود و حل شد!

 یک روز پیش از برگزاری دیدار استقلال و ملوان، خبر مصدومیت آرمین سهرابیان توسط یکی از رسانه ها منتشر شد که این موضوع باعث شد تا سرمربی آبی پوشان در نشست خبری این مسابقه، به آن واکنش نشان دهد.

نکونام در این باره گفت: جالب بود که چرا این خبر منتشر شده است. در تیم هایی که من کار می کردم، همیشه سعی می کردم اخبار و اطلاعات درون تیم باشد و مثل یک خانواده رفتار کنیم. ولی متأسفانه اینکه اخبار تیممان هر روز همه جا هست، برای من جای تعجب دارد و امیدوارم که زودتر جلویش گرفته شود چون این به ضرر استقلال است.

مهدی هژبری، معاون ارتباطات باشگاه استقلال که با رسانه رسمی آبی ها گفتگویی داشته، در قسمتی از صحبت هایش، به دلخوری جواد نکونام از انتشار اخبار تیم در رسانه ها پرداخته است.

هژبری مشخصا در رابطه با گلایه نکونام از انتشار خبر مصدومیت سهرابیان در رسانه ها، ضمن رد انتشار این خبر از بدنه باشگاه، گفت: ماجرای آرمین سهرابیان یک سوتفاهمی بود که برای آقای نکونام ایجاد شد و بر طرف شد. لازم است این را هم اشاره کنم که از کارمندان و مدیران باشگاه، کسی در تمرینات حضور پیدا نمی‌کند و خبری هم که شما اشاره کردید، با یک جست و جوی ساده مشخص می‌شود ابتدا از سوی کدام خبرنگار منتشر شده است.

حالا باید دید آیا جواد نکونام این مساله که انتشار خبر بازیکنش از ناحیه تیم بوده را می‌پذیرد یا در فرصت بعدی به این مساله واکنش نشان می دهد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/488ba4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دوری چند هفته‌ای مدافع استقلال