//
کدخبر: ۴۱۸۳۲۹ //

گرین‌وود - منچستریونایتد؛ بازگشتی در کار نیست!

دقایقی پیش باشگاه منچستر یونایتد در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرد که میسون گرین‌وود فوتبالش را در اولدترافورد ادامه نخواهد داد.


گرین‌وود - منچستریونایتد؛ بازگشتی در کار نیست!
به گزارش فرتاک نیوز،

 به نقل از اتلتیک، بعد از اینکه خبر بازگشت گرین‌وود در رسانه‌های انگلیسی‌ منتشر شد، واکنش منفی هواداران و کارکنان باشگاه را در پی داشت. برخی از کارکنان باشگاه اعلام کرده بودند در صورت بازگشت گرین‌وود استعفا خواهند کرد و برخی دیگر تهدید به اعتصاب کرده بودند.

پس از این اتفاق میسون گرین‌وود بیانیه‌ای را به شرح زیر منتشر کرد:

«می‌خواهم با گفتن این نکته شروع کنم که می‌دانم مردم به خاطر چیزهایی که در شبکه‌های اجتماعی دیده‌ و شنیده‌اند، در موردم قضاوت خواهند کرد و می‌دانم که مردم بدترین فکر را خواهند داشت. من تربیت شدم تا بدانم خشونت یا سوء‌استفاده در هر رابطه‌ای اشتباه است. کارهایی را که به انجام آنها متهم بودم، انجام ندادم و در فوریه از همه اتهامات تبرئه شدم. با این حال اشتباهاتی را که در رابطه‌ام مرتکب شده‌ام، کاملاً می‌پذیرم و مسئولیت موقعیت‌هایی را که منجر به پست رسانه‌های اجتماعی می‌شود، بر عهده می‌گیرم.

من یاد می‌گیرم که مسئولیت‌هایم را درک کنم تا به عنوان یک فوتبالیست حرفه‌ای الگوی خوبی باشم و بر مسئولیت بزرگ پدربودن و همچنین یک همسر خوب بودن تمرکز کرده‌ام.

تصمیم امروز بخشی از روند همکاری منچستریونایتد ، خانواده‌ام و من بوده است. بهترین تصمیم برای همه ما این است که فوتبالم را دور از اولدترافورد ادامه دهم؛ جایی که حضورم باعث حواس‌پرتی باشگاه نخواهد شد. از هفت سالگی به اینجا ملحق شدم و از باشگاه برای حمایت آنها تشکر می‌کنم. همیشه بخشی از وجود من متعلق به یونایتد است.

از خانواده و همه عزیزانم به خاطر حمایت‌شان بی‌نهایت سپاسگزارم و اکنون وظیفه من است که اعتمادی را که اطرافیانم نشان داده‌اند جبران کنم. قصد دارم فوتبالیست بهتری باشم اما مهم‌تر از همه، پدری خوب و فرد بهتری باشم و از استعدادهایم در داخل و خارج از زمین به نحو مثبتی استفاده کنم.

در بخش مهمی از بیانیه باشگاه هم آمده است:

بر اساس شواهدی که در دسترس ماست، به این نتیجه رسیده‌ایم که مطالب منتشرشده در فضای مجازی تصویر کاملی را ارائه نمی‌دهد و میسون جرائمی را که در ابتدا به آنها متهم شده است، مرتکب نشده است. اشتباهاتی مرتکب شده که مسئولیت آنها را بر عهده می‌گیرد. همه دست‌اندرکاران، از جمله میسون، مشکلاتی را که او برای شروع دوباره دوران حرفه‌ای خود در منچستریونایتد وجود داشت، تشخیص می‌دهند. بنابراین به صورت دوجانبه توافق شد که بهتر است او این کار را دور از اولدترافورد انجام دهد و ما اکنون با میسون برای رسیدن به این هدف همکاری خواهیم کرد.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۸۳۲۹ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان