//
کدخبر: ۴۱۷۲۶۸ //

گل تاریخی استقلال را کدام بازیکن می‌زند؟

استقلالی‌ها درحال‌حاضر و در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ۹۹۸ گل زده‌اند و حالا این توقع دور از دسترسی نیست اگر استقلالی‌ها به رکورد ویژه هزار گل زده به‌عنوان اولین تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ دست پیدا کنند

گل تاریخی استقلال را کدام بازیکن می‌زند؟
به گزارش فرتاک نیوز،

پنجشنبه هفته‌جاری استقلال در ورزشگاه استادیوم آزادی دومین بازی فصل را مقابل ملوان انزلی برگزار خواهد کرد. استقلالی‌ها درحال‌حاضر و در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر ۹۹۸ گل به‌ثمر رسانده‌اند و حالا این توقع دور از دسترسی نیست اگر استقلالی‌ها به رکورد ویژه هزار گل زده به‌عنوان اولین تیم در تاریخ رقابت‌های لیگ برتر دست پیدا کنند. بدون‌شک نام بازیکنی که زننده هزارمین گل استقلال در لیگ برتر باشد، در تاریخ این باشگاه جاودانه خواهد ماند و باید دید قرعه شانس به کدام‌یک از بازیکنان خواهد افتاد تا زننده هزارمین گل تاریخ این باشگاه باشد.

آبی‌ها در لیگ نوزدهم با پیروزی برابر تراکتور در ورزشگاه یادگار امام تبریز، به نخستین تیمی تبدیل شده بودند که در رقابت‌های لیگ برتر بیش از هزار امتیاز را کسب می‌کنند و حالا آنها می‌توانند با به ثمر رساندن ۲ گل در دیدار با ملوان، در زمینه گل‌های زده نیز به این عدد جذاب و فراموش‌نشدنی برسند.

پیش از این گل شماره یک استقلال در لیگ برتر را علی موسوی، گل‌های شماره ۱۰۰ و ۲۰۰ را رضا عنایتی، گل شماره ۳۰۰ را پیروز قربانی، گل شماره ۴۰۰ را عبدالجبار مومنی (ابومسلم- گل به خودی)، گل شماره ۵۰۰ را گوران یرکوویچ، گل شماره ۶۰۰ را حنیف عمران‌زاده، گل شماره ۷۰۰ را علی قربانی و گل شماره ۸۰۰ را محمد دانشگر به‌ثمر رسانده بودند. گل شماره ۹۰۰ آبی‌ها نیز به نام سبحان خاقانی ثبت شد.

حالا این سوال قبل از دیدار با ملوان پیش می‌آید که زننده گل تاریخی شماره هزار کدام بازیکن استقلال از میان بازیکنان فعلی این تیم خواهد بود؟

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: تسنیم
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۷۲۶۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان