//
کدخبر: ۴۱۶۸۶۰ //

استقلال قرارداد منتظر محمد را فسخ می‌کند

وب سایت خبری معرض الکرة مدعی شد که استقلال قرارداد بازیکن عراقی خود را فسخ می کند.

استقلال قرارداد منتظر محمد را فسخ می‌کند
به گزارش فرتاک نیوز،

وضعیت ادامه همکاری استقلال با منتظر محمد نامشخص است. کاپیتان امید عراق که با نظر مدیریت باشگاه جذب شد، مورد غضب کادرفنی قرار گرفته و گفته می شود که جواد نکونام علاقه چندانی به استفاده از این بازیکن ندارد.

در روزهای گذشته نیز چند رسانه عراقی از احتمال جدایی این بازیکن خبر دادند و برخی نیز مدعی شدند که استقلال قصد دارد تا این بازیکن را به تیم دیگری قرض بدهد و هنوز به درستی مشخص نیست که نکونام قصد دارد چه تصمیمی در خصوص این بازیکن اتخاذ کند.

حالا نیز یک رسانه عراقی مدعی شده که قرارداد بازیکن جدید آبی ها فسخ می شود. سایت خبری معرض الکرة عراق که یک میلیون دنبال کننده نیز در توئیتر دارد، مدعی شد که جدایی کاپیتان امید این کشور و عراق نزدیک است.

1908122

معرض الکرة نوشت که باشگاه استقلال تهران به دلیل عدم امکان ثبت نام منتظر محمد و همچنین تمایل کادرفنی برای اتکا به بازیکن دیگر، به دنبال فسخ قرارداد این بازیکن است.

شب گذشته نیز اخباری به گوش رسید مبنی بر اینکه در گروه هماهنگی بازیکنان، به آنها اعلام شده برای تمرین ریکاوری در کمپ حجازی حضور یابند ولی چهار بازیکن از جمله منتظر محمد برای حضور در تمرین دعوت نشده اند. هر چند به نظر می رسد پس از برخی پادرمیانی ها، اجازه حضور این افراد در تمرین امروز داده شده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۶۸۶۰ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان