//
کدخبر: ۴۱۵۶۰۸ //

مشکل مسافران عربستان: نکند از تیم ملی خط بخوریم!

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، می‌گوید جردن هندرسون بعد از انتقال به الاتفاق عربستان نگران خط خوردنش از تیم ملی به دلیل این انتقال بوده است.

مشکل مسافران عربستان: نکند از تیم ملی خط بخوریم!
به گزارش فرتاک نیوز،

امسال تابستان وقتی جردن هندرسون به عنوان کاپیتان لیورپول راهی عربستان شد و به الاتفاق پیوست او در کشورش با انتقادهای شدیدی مواجه بود.

گرت ساوت‌گیت، سرمربی تیم ملی انگلیس، فاش کرد که هندرسون از این می‌ترسیده که به خاطر انتقالش به فوتبال عربستان دیگر نتواند با پیراهن سه‌شیرها بازی کند. اما ساوت‌گیت به او اطمینان داد که این موضوع هیچ ربطی به دعوت شدن یا نشدن او به تیم ملی نخواهد داشت.

1905200

هندرسون که در سالهای گذشته با تیم یورگن کلوپ هم قهرمان چمپیونزلیگ شده و هم در لیگ برتر به قهرمانی رسیده بود امسال تابستان تصمیم گرفت مثل خیلی از ستاره‌های فوتبال اروپا راهی عربستان شود تا به یکی دیگر از اسطوره‌های لیورپول، استیون جرارد، ملحق شود که پیش از او به عنوان سرمربی الاتفاق انتخاب شده بود.

ساوت‌گیت در مصاحبه‌ای با تاک‌اسپورت گفت: " من اخیرا با جردن صحبت کردم. او از من پرسید که حالا به عربستان آمده‌ام یعنی مرا به شکل اتوماتیک از تیم ملی کنار می‌گذاری؟ ولی این کار احمقانه‌ای است. چرا باید یک بازیکن را به خاطر جایی که فوتبال بازی می‌کند خط بزنیم؟ برای ما مهم این است که بازیکنان‌مان چطور بازی می‌کنند، در چه سطحی هستند و از نظر فیزیکی چه شرایطی دارند. البته واقعیت این است که کیفیت لیگ در ذهن ما تاثیرگذار خواهد بود ولی من الان نمی‌خواهم در این باره به نتیجه برسم و باید منتظر بمانم تا بازی‌های آن لیگ شروع شود و کیفیت جدیدش را ببینم".

1905201

سرمربی سه‌شیرها در ادامه صحبت‌هایش اذعان کرد که دعوت شدن به تیم ملی برای امثال جردن هندرسون تا حدودی دشوارتر از قبل خواهد بود. او گفت: " لیگ عربستان با این خریدها هیجان‌انگیز شده و باید ببینیم در یکی دو سال آینده به کجا می‌رسد. ولی آن لیگ، لیگ برتر نیست و جردن در لیگ قهرمانان بازی نخواهد کرد. ما در تیم ملی بازیکنانی که در لیگ برتر و چمپیونزلیگ حضور دارند را خیلی راحت ارزیابی می‌کنیم و جردن هم می‌داند که باید با چه بازیکنان آماده‌ای رقابت کند".

سرمربی تیم ملی انگلیس در ادامه گفت: " اگر سه ماه پیش از من درباره لیگ عربستان می‌پرسیدید نظرم خیلی فرق داشت ولی حالا که این همه ستاره راهی عربستان شده‌اند، ستاره‌هایی که بعضی از آنها نامهای بزرگی بودند و در اوج دوران فوتبال‌شان قرار داشتند، باید منتظر بمانم و با زیر نظر گرفتن آن لیگ درباره‌اش نظر بدهم".

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۵۶۰۸ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان