//
کدخبر: ۴۱۴۶۸۲ //

استقلال برای بازی صنعت نفت لباس ندارد!

با توجه به مشکلات عدیده مالی در باشگاه استقلال هنوز از کیت جدید لباس‌های این تیم رونمایی نشده است.

استقلال برای بازی صنعت نفت لباس ندارد!
به گزارش فرتاک نیوز،

در شرایطی که برخی از باشگاه‌های لیگ برتری از پیراهن و شورت جدیدشان برای ورود به لیگ برتر بیست و سوم را رونمایی کرده‌اند باشگاه استقلال هنوز از کیت جدید پیراهن‌ و شورت ورزشی این تیم برای ورود به مسابقات لیگ برتر بیست و سوم رونمایی نکرده است.

 

 

مسئولان باشگاه استقلال که در روزهای گذشته بیش از هر چیز درگیر مذاکره با بازیکنان مد نظر کادر فنی و یا تهیه پول و مذاکره با اسپانسر بودند هنوز لباس جدیدی به عنوان پیراهن و شورت رسمی باشگاه استقلال برای حضور در لیگ برتر بیست و سوم را به هواداران خود معرفی نکرده‌اند.

 

 

با این شرایط می‌توان پیش بینی کرد که ظاهراً اعضای تیم استقلال در فصل آینده نیز با پیراهن و شورت فصل گذشته شان وارد رقابت‌ها خواهند شد.

 

 

به نظر می‌رسد تغییرات مدیریتی ظرف ماه‌های گذشته باعث شده تا مسائل این چنینی از نگاه مدیران مجموعه باشگاه استقلال دور بماند. مسائلی که در بحث‌های هواداری و کری‌خوانی بین تیم‌های پرطرفدار معمولاً بین دنبال کنندگان اخبار این قبیل تیم‌ها با حساسیت ویژه‌ای پیگیری می‌شود.

ناگفته نماند؛ دیدار تیم‌های صنعت نفت آبادان و استقلال که جمعه هفته جاری در ورزشگاه تختی آبادان برگزار می شود اولین دیدار استقلال در فصل آینده است.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
منبع: مهر
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۶۸۲ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان