//
کدخبر: ۴۱۴۱۵۱ //
در روز پیروزی کایسری اسپور؛

مثلث قدرتمند استقلالی‌ها در ترکیه؛ تیام کاپیتان شد

کایسری اسپور در حضور ثابت یکی از دو بازیکن ایرانی خود به پیروزی مقابل گنچلربیرلیغی رسید.

مثلث قدرتمند استقلالی‌ها در ترکیه؛ تیام کاپیتان شد
به گزارش فرتاک نیوز،

تیم فوتبال کایسری اسپور که سید مجید حسینی و علی کریمی را به‌عنوان بازیکنان ایرانی و برای دومین سال متوالی در اختیار دارد، در ادامه روند آماده سازی پیش فصل خود در یک مسابقه دوستانه به مصاف گنچلربیرلیغی رفت که یکی از این دو بازیکن در ترکیب ابتدایی این دیدار حضور داشتند.

کایسری اسپور که هفته گذشته در حضور ثابت علی کریمی بازی دوستانه مقابل استانبول اسپور داشت و به پیروزی ۳ بر ۲ رسیده بود، دیروز هم در دومین مسابقه تدارکاتی پیش فصل با تیم گنچلربیرلیغی دیدار کرد که این بار سید مجید حسینی در جمع ۱۱ نفر اصلی بود و به برتری یک بر صفر دست یافتند.

سید مجید حسینی که بخاطر اتمام قراردادش با کایسری اسپور در آستانه جدایی وجود داشت و شایعاتی هم مبنی بر بازگشتش به استقلال هم مطرح شده بود، پس از تمدید قراردادش با تیم ترکیه‌ای دیروز مقابل گنچلربیرلیغی به میدان رفت.

این مدافع ایرانی که طی دو فصل اخیر جزو مهره های ثابت کایسری اسپور بوده و عملکرد درخشانی در خط دفاعی این تیم در سوپر لیگ ترکیه ارائه کرده، دیروز برای نخستین بار در دیدارهای تدارکاتی پیش فصل برابر گنچلربیرلیغی شرکت کرد که در این بازی دوستانه، مامه تیام دیگر ستاره سابق آبی‌ها، بازوبند کاپیتانی کایسری اسپور را بر بازو داشت.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۴۱۵۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان