تاریخ انتشار: 1402/05/01 02:04
کد خبر: 2210

قاتل فتح الله زاده هم رفت!/ بیا تا با استقلال و پرسپولیس معروف شویم!

مردی که همه کار کرد تا علی فتح الله زاده از استقلال برود و این تیم و حتی پرسپولیس را درست کند خودش هم رفت.
قاتل فتح الله زاده هم رفت!/ بیا تا با استقلال و پرسپولیس معروف شویم!

علی مسعودی؛ مردی که همه کار کرد تا علی فتح الله زاده از استقلال برود و این تیم و حتی پرسپولیس را درست کند خودش هم رفت.

 همین چند وقت پیش حسین‌ قربان زاده رئیس سازمان خصوصی‌سازی طوری از خصوصی‌سازی استقلال و پرسپولیس صحبت می کرد که همه فکر می کردند تا چند روز دیگر همه مشکلات دو تیم بزرگ ایران حل می شود و دیگر نباید نگران استقلال و پرسپولیس بود. او آنقدر با توپ پر آمد و حتی باعث شد علی فتح الله زاده مدیرعامل آبی ها نیز با مشکلات عجیب و غریب از مدریت آبی ها برود و دیگر پشت سرش را نیز نگاه‌ نکند. او حتی در کنار رفتن حجت کریمی نیز نقش داشت که خیلی ها باعث مشکلات استقلال را همین قربان زاده می دانستند.

با این حال قربان زاده که قرار بود به استقلال و پرسپولیس سر و سامان بدهد و این دو باشگاه بزرگ را به جایگاه اصلی اش در مدیریت و سایر مسائل برساند، ناگهان خودش هم رفت تا هیچ اتفاقی رخ ندهد و مشکلات همچنان با سرخابی ها همراه باشد. اینکه بعد از قربان زاده چه مدیری بیاید و به داد سرخابی برسد باید حالا حالا منتظر ماند چون خیلی‌ها خواستند این کار را کنند ولی حرف زدند و زود‌تر از همه خودشان رفتند.

ناگفته نماند خود قربان زاده خیلی زودتر می دانست که رفتنی است چون در آخرین برنامه فوتبال برتر به محمد حسین میثاقی گفت؛ امیدوارم این برنامه آخرین حضور من در تلویزیون باشد که شد! قربان زاده ای که اگر استقلال و پرسپولیس را درست نکرد با ورود به این تیم ها چهره شد و به سمت پست های بالا تر رفت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jmbe4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مالکیت دو باشگاه استقلال و پرسپولیس تغییر نمی‌کند