//
کدخبر: ۴۱۲۱ //

برانکو: من از گسترش فولاد نمی ترسم، از شما می ترسم!

سرمربی پرسپولیس دیروز در جمع شاگردانش حرف های جالبی زد، حرف هایی که حکم تلنگر زدن به بازیکنان پرسپولیس را داشت!

برانکو: من از گسترش فولاد نمی ترسم، از شما می ترسم!

به گزارش فرتاک نیوز،برانکو ایوانکوویچ که به گفته نزدیکانش با علم روانشناسی آشنایی نسبی دارد، دیروز تلاش کرد در آستانه بازی پرسپولیس و گسترش فولاد، با حرف های خود به شاگردانش تلنگر بزند.

برانکو قبل از آغاز تمرین شاگردان خود را فرا خواند و به آنها گفت: «با تیمی بازی داریم که خیلی خوب به جریان بازی برمی گردد. آنها روزی که در تهران 2 بر صفر از استقلال عقب بودند، با یک یار کمتر به بازی برگشتند و مساوی گرفتند اما من از گسترش فولاد نمی ترسم، از شما می ترسم!»

در حالی که سرخپوشان از این حرف سرمربی خود بهت زده بودند، برانکو ادامه داد: «از رفتارهای اخیر شما می ترسم. طوری رفتار می کنید که انگار این 3 امتیاز را گرفته ایم. ما هرگز نباید خودمان را برنده بدانیم این کار را قبلا انجام دادیم و ضربه اش را خوردیم. بارها گفته ام در فوتبال حریفی که از قبل باخته باشد، اصلا وجود ندارد.»

بعد از پایان حرف های برانکو، بازیکنان پرسپولیس هم قسم شدند با تمام توان مقابل گسترش فولاد بازی کنند.

امروز در آخرین بازی هفته هجدهم لیگ برتر گسترش فولاد تبریز میهمان پرسپولیس صدرنشین است و البته قبل از این بازی، استقلال خوزستان با سپاهان بازی می کند، پدیده میزبان نفت تهران است، سایپا از سیاه جامگان پذیرایی می کند و ذوب آهن هم از فولاد...

 

منبع: جام نیوز
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۲۱ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان