//
کدخبر: ۴۱۱۷۱۵ //

گزینه استقلال به تیمش برگشت

مجید حسینی با امضای قرارداد دو ساله سرنوشت خود برای فصل آینده را نهایی کرد.

گزینه استقلال به تیمش برگشت
به گزارش فرتاک نیوز،

باشگاه کایسری اسپور دقایقی قبل با انتشار یک ویدیو اعلام کرد که مجید حسینی، مدافع ایرانی این تیم، قرارداد خود را به مدت دو فصل دیگر تمدید کرده و در این تیم حضور خواهد داشت.

در این ویدیو، حسینی در سالن بدنسازی این باشگاه حضور دارد و در حالی که تمرینات خود را با لباس کایسری انجام می‌دهد، جملاتی را به انگلیسی ادا می‌کند: «سلام هواداران کایسری اسپور، برای دو سال دیگر، پیراهن تیم را برتن خواهم داشت و باهم می‌جنگیم، ممنون.»

جالب اینکه باشگاه کایسری زیرنویس ترکیه‌ای برای این ویدیو گذاشته تا مشخص شود حسینی بعد از چهار سال زندگی در ترکیه، هنوز به زبان این کشور تسلط چندانی ندارد و نمی‌تواند ترکی صحبت کند. در پایان این ویدیو استوری معروف حسینی دیده می‌شود که از هواداران کایسری تشکر کرده بود و بسیاری تصور می‌کردند این استوری به معنای پایان کار او در این تیم است.

مجید حسینی فصل گذشته ۲۸ بازی در سوپرلیگ انجام داد و باوجود نتایج ضعیف کایسری، جزو بازیکنان ثابت این تیم بود و حالا قراردادش دو ساله تمدید شده است. او در حالی پای قرارداد جدید را امضا کرده که گزینه خط دفاعی استقلال نیز به شمار می‌رفت اما پیشنهاد تمدید با کایسری، مانع بزرگ استقلال برای جذب مدافع سابق آبی شد.

حسینی سابقه سه فصل بازی در ترابزون اسپور را دارد و حالا تبدیل به یکی از لژیونرهای باسابقه فوتبال ایران می‌شود.

 

برای ورود به کانال تلگرام فرتاک نیوز کلیک کنید.
آیا این خبر مفید بود؟
کدخبر: ۴۱۱۷۱۵ //
ارسال نظر
 
اخبار مرتبط سایر رسانه ها
اخبار از پلیکان
اخبار روز سایر رسانه ها
    اخبار از پلیکان