تاریخ انتشار: 1402/04/20 19:08
در صورت جذب پوگبا
کد خبر: 2882

الاتحاد با بازیکن 9 هزارمیلیاردی به جنگ ایرانی‌ها می‌آید!

نشریه معروف ایتالیایی از افزایش قابل توجه پیشنهاد قهرمان عربستان برای جذب پوگبا خبر می‌دهد.
الاتحاد با بازیکن 9 هزارمیلیاردی به جنگ ایرانی‌ها می‌آید!

طی روزهای گذشته با حضور پل پوگبای فرانسوی در عربستان و زیارت خانه خدا، اخبار زیادی در خصوص احتمال پیوستن ستاره خروس‌ها در جام جهانی 2018 به باشگاه الاتحاد شنیده شد.

خبرهایی که حاکی از پیشنهاد صد میلیون یورویی الاتحاد برای جذب سه ساله پوگبا بود که در نهایت پاسخ منفی هافبک یوونتوسی‌ها را در پی داشت.

پوگبا که به صورت آزاد از منچستریونایتد راهی یووه شده بود، به ادعای گاتزتا دلو اسپورت، با یک پیشنهاد خیره کننده 150 میلیون یورویی دیگر از سوی سران این باشگاه عربستانی مواجه شده است.

پیشنهادی که پوگبا را وسوسه می‌کند بعد از بنزما و کانته، همبازیان او در تیم ملی فرانسه، سومین فرانسوی‌ای باشد که راهی این تیم شود.

نکته اینکه پرداخت دستمزد سنگین او برای یوونتوسی که امسال از درآمدهای حاصل از حضور در لیگ قهرمانان اروپا هم محروم است، دشوار بوده و سران باشگاه مشهور ایتالیایی چندان هم بی‌میل به فروش او نیستند. به خصوص که پوگبا در مجموع ده حضورش در فصل گذشته برای یوونتوس جمعا 161 دقیقه به میدان رفته است.

پل پوگبا

با این حساب در صورت جذب این فوق ستاره فرانسوی دنیای فوتبال با قیمت شگفت‌انگیز 9 هزارمیلیارد تومانی، الاتحاد مجهزتر از قبل به مصاف رقبای آسیایی خود در لیگ قهرمانان خواهد آمد که احتمال یکی از آنها باشگاهی از فوتبال ایران خواهد بود که در صورت تمکین از قانون، نهایتا بودجه تمام بازیکنان و اعضای کادر فنی آن از 400 میلیارد تومان گذر نخواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdye4

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پرسپولیس به دنبال مهاجم مراکشی الاتحاد