تاریخ انتشار: 1402/04/08 19:53
کد خبر: 3585

الهلال دست راست نکونام را جدا کرد!/ دربی جذاب به داماد و برادر زن نرسید

انتظار می رفت دستیار اول نکونام در استقلال حمیدرضا رجبی باشد اما این اتقاق رخ نداد.
الهلال دست راست نکونام را جدا کرد!/ دربی جذاب به داماد و برادر زن نرسید

علی مسعودی؛ یکی از دوستان و دستیاران نزدیک جواد نکونام در چند سال اخیر، حمیدرضا رجبی بود که در همه تیم ها با نکونام همکاری می کرد و یه جورایی دست راست نکونام محسوب می شد. این دو مربی که سابقه بازی کنار هم در پاس تهران را هم در کارنامه دارند پس از بازی با الفیصلی عربستان از هم جدا شدند. پس از این مسابقه جواد نکونام استعفا داد ولی حمید رضا رجبی در نیمه نهایی غرب آسیا مقابل الهلال عربستان روی نیمکت نشت و یک بر صفر نیز بازنده شد. بازی که حداقل برای نکونام حواشی زیادی را بهمراه داشت.

  • بیشتر بخوانید:

نوازی به کادرفنی استقلال اضافه می‌شود؟

مخالفت باشگاه سانتاکلارا با کاهش مبلغ صدور رضایت‌نامه محبی

چرا سپاهان عزت اللهی را می خواهد؟

شرایط پرسپولیس صدای یحیی را درآورد/ نامه اخطار گل‌محمدی به مدیران 

گفته می شود جواد نکونام پس از این مسابقه با حمیدرضا رجبی هیچ ارتباطی نداشته و به حالت قهر درآمده است. در این راستا انتظار می رفت، وقتی جواد نکونام هدایت استقلال را برعهده گرفت از رجبی هم مثل همیشه بعنوان دستیار اول همیشگی استفاده کند ولی این اتفاق رخ نداد و پس از سالها دو یار قدیمی از هم جدا شدند. جدایی که اگر نمی شد برای رجبی جذابیت داشت.

ناگفته نماند حمیدرضا رجبی داماد کمال کامیابی نیا کاپیتان پرسپولیس است که اگر در استقلال مربی می شد جذابیت دربی را حداقل برای داماد و برادر زن بالا می برد. لازم است بدانید رجبی سابقه بازی در تیم ملی را هم در کارنامه دارد که جام‌ جهانی ۲۰۰۶ را به دلیل پارگی رباط صلیبی از دست داد. او اکنون در پیکان دستیار رسول خطیبی است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mx5j3

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


در این ۲ پست استقلال نیاز به بازیکن خارجی دارد